Vieną naktį T.Pollardo bandomas „Honda E“ ėmė žadinti kaimynus – įsijungė automobilio signalizacija. Žurnalistas stengėsi nuraminti rėkiantį elektromobilį, tačiau pultelis iš karto nesuveikė. Ryte „Honda E“ griežtai atsisakė kur nors važiuoti, nors 36 kWh baterija ir buvo daugmaž pilna.
Kas nutiko? Na, 12 voltų akumuliatorius (toks, kokį turi ir jūsų automobilis) sugedo. Greičiausiai tas gedimas privertė signalizaciją žviegti, o ji galutinai išsekino akumuliatoriaus resursus. Be šio akumuliatoriaus elektromobiliai negali važiuoti – jis yra absoliučiai būtinas.
Ir tai nėra tik „Honda E“ keistenybė – 12 voltų akumuliatorius turi ir „Volkswagen ID.3“, „Polestar“, „Mercedes-Benz“, „Tesla“ ir kiti elektromobiliai. Tiesa, kai kurie iš jų (pavyzdžiui, „Tesla“) naudoja ličio jonų 12 V baterijas vietoje švino-rūgštinių akumuliatorių, bet tai nekeičia fakto, kad jie turi tas 12 voltų sistemas.
Net ir maža 36 kWh baterija, paslėpta po „Honda E“ grindimis, yra didelė, lyginant su tuo 12 V akumuliatoriumi. Tačiau automobiliai gaminami kaip konstruktoriai ir daugelis prietaisų (nuo valytuvų iki signalizacijos ar langų pakėlimo varikliukų) naudoja 12 V komponentus, nes tai – automobilių pramonės standartas.
Taigi elektromobiliai šalia didžiųjų baterijų turi ir mažus 12 V akumuliatorius. Ir jie dažnai genda. Kai neveikia tas akumuliatorius, neveikia ir kompiuteris, todėl „Honda E“ negali įsijungti, kad tą akumuliatorių bent jau pabandytų įkrauti.
Tie akumuliatoriai yra sukurti darbui su vidaus degimo varikliais. Elektromobiliai juos greitai sugadina. Tai nutiko ir šiam „Honda E“ – kadangi jam dar galioja garantija, gamintojo atstovas akumuliatorių pakeitė nemokamai.
T.Pollardui šiuo atveju pasisekė – naudotojo vadove jis perskaitė, kad „Honda E“ galima užvesti naudojant laidus. Tai jis ir padarė, į pagalbą pasitelkdamas „Cupra Formentor“. Vos kelios akimirkos ir 12 V akumuliatorius jau nebuvo tuščias ir „Honda E“ buvo įjungtas ir galėjo leistis į kelionę iki naujo akumuliatoriaus.