Kaip „Volvo“ sugebėjo „apiplėšti“ greitkelį?

„Highway robbery“ (liet. greitkelio apiplėšimas) – taip vadinasi naujausias „Volvo“ reklaminis hitas, pristatantis naujausią hibridinį XC90 visureigį. Tačiau jame pasiūlyta idėja siejasi toli gražu ne su apiplėšimu, o labiau su energijos taupymu.

Idėja paprasta. Automobiliai važiuoja greitkeliu, kurio dalis yra padengta guminiu paviršiumi. Sunkiasvoriui automobiliui užvažiavus ant gumos, ši įlinksta ir suspaudžia po danga įmontuotus vamzdžius, kuriais teka vanduo. Vanduo taip stumiamas į nedidelę hidroelektrinę, kurioje perdirbamas į elektros energiją.

Taip kiekvienas kelių metrų guminiu kalneliu pravažiavęs vairuotojas, pats to nežinodamas, įkraudavo hibridinį „Volvo XC90“.

Nors idėja atrodo puiki ir galėtų būti pritaikyta plačiau, „Volvo“ neatskleidžia, kiek energijos pavyksta gauti iš vieno pravažiuojančio automobilio bei koks yra tokio guminio paviršiaus ilgaamžiškumas.

Tačiau kaip reklamos kampanija, tai suveikė puikiai – „Volvo“ sumontuotas klipas „Youtube“ kanale per pirmas penkias dienas buvo peržiūrėtas daugiau nei 800 tūkst. kartų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų