Didžiosios Britanijos superautomobilių kompanijos vadovas Ulrichas Bezas atskleidė ir kitas strategines „Toyota“ kortas. Mat, japonai iQ atsisakys jau kitais metais, todėl britai neturi kito pasirinkimo, kaip tik trauktis nelaukiant paskutinių minučių.
„Cygnet“ gamybą stabdome dėl to, kad „Toyota“ nuo kitų metų nebegamins iQ. Nenorime daugiau investuoti į projektą, kurio dienos jau suskaičiuotos“, – teigė ponas Ulirchas britų žurnalui „Autocar“.
Andriaus Lauciaus nuotr./„Aston Martin Cygnet“ |
Negana to, specialistas pažėrė kritikos ir „Toyota“ koncernui. „Norėjome įvesti „Cygnet“ į JAV rinką, tačiau nesulaukėme jokio palaikymo. Taip pat norėjome gaminti šiuos automobilius su mechaniniais kompresoriais, tačiau tam pritariančių neatsirado“, – Ulrichas Bezas neslėpė neakivaizdaus konflikto su „Toyota“.
„Aston Martin“ vadovas pridūrė, kad ši Japonijos pramonės gigantė su „Tesla“ paliko kur kas šiltesnius santykius. „Su ponu Akio Toyoda mes išlaikome šiltus santykius, tačiau jo vadovaujama kompanija su mumis elgiasi ne taip šiltai, kaip su „Tesla“. Mums trūko palaikymo kai kuriuose projektuose“, – tikina jis.
Ulrichas Bezas pridūrė, kad nedidelis parduotų „Cygnet“ skaičius šiam modeliui pranašauja neblogą ateitį kolekcionuojamų automobilių rinkoje. Jo teigimu, tai bus kultinis „Aston Martin“, jeigu savininkai ir toliau juos kruopščiai prižiūrės.
Kalbant apie „Toyota“ planus, japonai atsisakė komentuoti neaiškų iQ modelio likimą.