Savo sunkvežimiuose, kurių keliamoji galia virš 20 t, KAMAZ naudodavo tik Vokietijoje gaminamas 16 pavarų ZF dėžes. Tačiau dabar Rusija liko be patikimų vokiškų transmisijų.
Leidiniui antrina ir „Vojiennojie obozrienijie“, rašantis apie karinę techniką – visi abiem tiltais varomi KAMAZ naudojo vokiškas pavarų dėžes, todėl dabar „liko ant ledo“. Tiesa, Rusija kadaise gamino „iš bėdos“ šias pavarų dėžes galinčius pakeisti rusiškus analogus KPP KAMZ-161. Bet jos jau senokai nebegaminamos, į technologijas gamykla neinvestavo – naudojosi vakarietiškomis. Be to, ir senosiose pavarų dėžėse buvo naudojamos importuojamos detalės...
Taigi KAMAZ turi nutraukti daugybės modelių gamybą – taip pat ir ant 63501 važiuoklės surenkamos karinės technikos.
Taip pat teks nutraukti ir aštuonračių (važiuoklė 6560), vežančių raketines sistemas „Pancyr“, gamybą. Rusijos kariuomenė liks ir be tankams vežti skirto vilkiko modelio 6522. Kitaip tariant, Rusijos kariuomenė lieka be sunkvežimių, kurių jai labai reikia.
Tiesa, leidinys pabrėžia, kad KAMAZ dar turi „sutaupytų“ ZF pavarų dėžių, tad gamyba dar vyksta. Bet kas toliau?
Čia Rusijos žiniasklaida, kuri žada priversti ukrainiečius pirkti Rusijoje pagamintus automobilius (taip, čia ne humoras – red. past.), aklai pasitikėti gal nevertėtų. Nes „Avtovzgliad“ žada, kad į pagalbą jau skuba Kinija, siūlanti savo pavarų dėžes „Fast Gear“. Vieną gamyklą Kinija yra pastačiusi netoli Minsko.
Leidinys taip pat primena, kad KAMAZ žada gaminti pačius paprasčiausius sunkvežimius – be saugumo sistemų ir elektroninių asistentų.