Tokį drąsų pareiškimą mestelėjo įmonės vadovas Sergejus Kogoginas. Taip pat jis patikslino, kad beveik visi techniniai klausimai jau sėkmingai išspręsti. Bene rimčiausia likusi problema – įstatymų bazė ir teisinė atsakomybė. Tarkim, kas už ką turės atsakyti, bepiločiam transportui patekus į avariją. Pasak S.Kogogino, dabar šį klausimą sprendžia specialiai tam sudaryta vyriausybinė darbo grupė.
Rusija atsilieka: po Europą jau važinėja autonominiai vilkikai
Kol KAMAZ atstovai tik kalba ir svarsto apie atsakomybę, didžiausi sunkvežimių gamintojai bepiločiais vilkikais raižo Europą. Šių metų balandį Europą pervažiavo visa autonominių vilkikų vilkstinė.
Šių metų balandį Europą pervažiavo visa autonominių vilkikų vilkstinė.
Eksperimentui pasiryžo „DAF Trucks“, „Daimler Trucks“, „Iveco“, „MAN Trucks&Bus“, „Scania“ ir „Volvo“. Vilkstinės dalyviai, važiavę optimaliu atstumu vienas nuo kito, idealiai kartojo pirmojo vilkiko veiksmus: stabdė arba akceleravo. Esant reikalui į tarpą įleisdavo kitą automobilį.
Automobiliai pajudėjo iš savo atstovų būstinių trijose Europos šalyse ir baigė kelionę Roterdame (Nyderlandai) balandžio 6 d. Kiekvieną vilkstinę sudarė po kelis vilkikus.
Bene ilgiausią distanciją įveikė „Volkswagen“ grupės palaikoma „Scania“. Šie vilkikai nuvažiavo 2000 km, kirto 4 valstybių sienas.
Sunkvežimiai dalyvavo olandų pasiūlytame (nes ši šalis pirmininkauja ES) Europos automobilių gamintojų asociacijos (ACEA) iššūkyje „Europos vilkikų vilkstinė“ (European Truck Platooning Challenge).
Kaip rašo „Quartz“, važiavimas tokiose vilkstinėse leistų sutaupyti iki 15 proc. degalų, nes būtų rečiau be reikalo naudojami stabdžiai ir akceleratorius.