Kanadietis mechanikas „pasiskolino“ kliento „Audi S4“ savaitgaliui

Palikę automobilį servise paprastai tikimės, kad jį suremontavę mechanikai pravažiuos kelis kilometrus - tam, kad įsitikintų, jog remontas pavyko ir mašina neskleidžia jokių pašalinių garsų. Tačiau jeigu nuvažiuoti 500 km?
„Audi S4“
„Audi S4“ / Gamintojo nuotr.

Kalgaryje nutiko būtent tokia istorija, rašo CBC.com. Chrisas Jacksonas vieną penktadienį nugabeno savo „Audi S4“ į šio gamintojo atstovybę „Glenmore Audi“ – jis skundėsi navigacijos sistemos problemomis. Šeštadienį jis prisiminė, kad automobilyje paliko kažkokį daiktą ir dar kartą apsilankė atstovybėje, kad jį pasiimtų. Tačiau automobilio nerado.

„Viskas gerai, jūsų automobilis tvarkingas, šiuo metu jis kažkur čia. Bet mes jo nerandame“, – Ch.Jacksonui teigė atstovybės darbuotojas.

Pats savininkas dar tris kartus apėjo visą atstovybę, tačiau baltos spalvos sportiško sedano nerado. Po dvi su puse valandos trukusių paieškų ir pokalbių su atstovybės darbuotojais, šios administratorius nusprendė paskambinti visiems čia dirbantiems mechanikams.

Gamintojo nuotr./„Audi S4“
Gamintojo nuotr./„Audi S4“

„Mechanikams paskambinti jie nusprendė tik po to, kai aš paskambinau policijai ir pasakiau, kad mano automobilis dingęs, serviso atstovai nežino kur jis yra, aš taip pat to nežinau, tad jis pavogtas“, – pasakojo Ch.Jacksonas.

Automobilio savininkas teigė, kad atstovybė netrukus išsiaiškino automobilio dingimo priežastį. „Audi S4“ navigacinės sistemos „ilgesnio laikotarpio“ bandymui paėmė ją tvarkęs mechanikas. Ch.Jacksonas neliko sužavėtas tokiu pasiaiškinimu – automobilio prietaisų skydelis rodė, kad mechanikas juo nuvažiavo 500 kilometrų.

Tarpininkaujant policijos pareigūnams, kurie pripažino tokio atvejo dar nematę, Ch.Jacksonas bei „Audi“ atstovybė išsiskyrė draugiškai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos