Karantinas autoservisų ir techninės pagalbos versle įvedė naujas žaidimo taisykles

Siekiant suvaldyti Lietuvą pasiekusį koronavirusą, šalyje buvo įvestas karantinas, kuris verslą privertė nedelsiant ieškoti naujų būdų išsilaikyti rinkoje. Iki tol savo vaga tekėjęs autoservisų ir techninę pagalbą kelyje teikiančių įmonių gyvenimas per savaitę kaip reikiant pasikeitė. Taigi, kokios naujos žaidimo taisyklės, kurias šioms verslo sritims primetė COVID-19 pandemija?
Autoservisas „Autoaivas“
Autoservisas „Autoaivas“ / Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr.

Dialogas su klientais – tik telefonu

Panevėžio priemiestyje, Dembavoje esantis autoservisas „Autoaivas“ jau nuo pirmadienio užrakino duris. Klientai į serviso patalpas neįleidžiami, mechanikai ir personalas aprūpinti dezinfekciniu skysčiu, o darbas čia vyksta vengiant bet kokių kontaktų su pašaliniais asmenimis.

Klientai visus remonto klausimus su autoservisu derina telefonu, automobilius palieka autoserviso parkavimo aikštelėje ir ten pat juos pasiima po remonto, arba transporto priemonės paėmimu ir grąžinimu klientui rūpinasi pats autoservisas.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Autoservisas „Autoaivas“
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Autoservisas „Autoaivas“

Kaip teigia įmonei „Autoaivas“ vadovaujantis Aivaras Petkas, autoservisas šitaip dirbti gali be didesnių problemų, tačiau jaučiasi klientų sumažėjimas.

„Karantino metu darbų nestabdome, tačiau griežtai laikomės visų Vyriausybės bei gydytojų rekomendacijų.

Tiek paėmę remontuoti, tiek suremontavę klientų automobilius atliekame vairo, pavarų perjungimo svirties, stovėjimo stabdžio rankenos bei durelių atidarymo ir uždarymo rankenų dezinfekciją.

Apmokėjimus už darbus priimame pavedimu. Rūpinamės tiek savo darbuotojų, tiek klientų saugumu.

Tikimės, kai tai tik laikini sunkumai. Tačiau galima įžvelgti ir šviesiąją pusę – sulėtėjus gyvenimo tempui puikus metas susitvarkyti ilgai atidėliotas automobilio problemas. Sumažėjo eilės“, – kalbėjo Aivaras Petkas.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Autoservisas „Autoaivas“
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Autoservisas „Autoaivas“

Autoservise kontakto vengiama ne tik su klientais, bet ir su automobilių dalis pristatančių kompanijų darbuotojais. Šiam tikslui „Autoaivas“ kolektyvas rado išeitį – apie detalių pristatymo tvarką informavo partnerius, pakabino skelbimus ant vartų ir durų.

„Visos mūsų užsakytos detalės paliekamos prie įėjimo į autoservisą. Tam čia stovi automobilis, į kurio bagažinę kurjeriai ir deda atvežtas remontui reikalingas dalis, o mes ten dedame tai, ką reikia grąžinti atgal. Šitaip išvengiama bet kokio tiesioginio kontakto su žmonėmis“, – pabrėžė autoserviso vadybininkas Gintaras Zabulionis.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Gintaras Zabulionis
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Gintaras Zabulionis

Populiarėja viena paslauga

Naujus vėjus savo versle nuo pirmadienio pajuto ir techninę pagalbą kelyje teikiančios įmonės. Jos vis dažniau sulaukia įvairių autoservisų užsakymų atgabenti klientų automobilius ir po remonto juos grąžinti užsakovams.

„Tokiomis paslaugomis žmonės naudodavosi ir anksčiau, tačiau automobilio gabenimu į servisą daugeliu atvejų tuomet jie rūpindavosi savo iniciatyva. Dabar automobilių servisai patys mūsų prašo atvežti jiems kliento automobilį ir po remonto jį parvežti atgal.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./UAB „Automera“
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./UAB „Automera“

Vakar autoservisas paprašė mūsų jiems atgabenti vieno senjoro seną „Opel Kadett“. Nuvežėme, po remonto vėl transportavome savininkui. Tokie atvejai nėra masiški, tačiau jei karantinas tęsis ir toliau, šį poreikį patenkinti turėsime vis dažniau. Tam galimybių turime, todėl kol kas dėl situacijos šalyje esame ramūs“, – sakė UAB „Automera“ atstovas Jonas Pipiras.

Tiesa, vieną iš savo verslų UAB „Automera“ buvo priversta sustabdyti. Naudotų automobilių ardymu ir jų dalių prekyba užsiimantis įmonės padalinys šiuo metu nedirba, tad klientai bent jau laikinai negali įsigyti naudotų detalių.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./UAB „Automera“
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./UAB „Automera“

Padangas keis su papildoma apsauga

Dar viena verslo sritis, kuri netrukus turėtų sulaukti klientų antplūdžio – padangų keitimo servisai, kadangi nuo balandžio jau bus galima legaliai važinėtis vasarinėmis padangomis.

Tačiau kol kas padangų montavimo servisuose dar gana ramu, o kai kurie iš jų kuriam laikui visiškai užsidarė, nors karantino sąlygos jiems dirbti ir nedraudžia.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./„Ratų servisas“
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./„Ratų servisas“

„Kai reikia keisti padangas iš vasarinių į žiemines, antplūdis visuomet būna. Kai ateina laikas keisti iš žieminių į vasarines, klientų sulaukiame kiek mažiau. Vasarą gi irgi leidžiama važiuoti su nedygliuota žiemine padanga.

Nuo pirmadienio paskelbus karantiną nusprendėme užsidaryti šiai savaitei. Suprantame situacijos rimtumą, todėl priėmėme tokį sprendimą, nors dirbti teisiškai ir galima. Kol kas didelio klientų srauto nėra, daug nuostolių nepatirsime, todėl šią savaitę nusprendėme nedirbti ir pasisaugoti.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./„Ratų servisas“
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./„Ratų servisas“

Nuo kitos savaitės, artėjant balandžiui vėl pratęsime veiklą, imsimės saugumo priemonių. Klientai negalės patekti į patalpas, kur vyksta darbas.

Priimsime po vieną ar du klientus, o kol keisime jų automobilių ratus, žmonės galės palaukti kitoje gatvės pusėje ar tiesiog sėdėti savo automobiliuose. Žinoma, apsirūpinome dezinfekcinėmis ir kitomis apsaugos priemonėmis, maksimaliai ribosime kontaktą su žmonėmis“, – kalbėjo Ramygalos gatvėje esančio „Ratų serviso“ meistras Aretas Juodikis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis