„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Karo kirvis iškastas: „Porsche“ turi atsaką „Tesla Model S“, pagerinusiai Niurburgringo rato rekordą

Pasaulio žiniasklaida gyvai aptarinėja Elono Musko „Tesla“ imperijos ir sportinių automobilių „Porsche“ gamintojų, neseniai pristačiusių elektrinį „Taycan“, dvikovą.
„Tesla“ įkrovos stotelė „Supercharger“ Niurburgringe
„Tesla“ įkrovos stotelė „Supercharger“ Niurburgringe / Tesla iliustr.

Primename, kad iš pradžių elektromobilis „Porsche Taycan“ užfiksavo pačių vokiečių susigalvotą Niurburgringo-Nordschleife rato rekordą. „Porsche“ skelbė, kad jų „Taycan“ yra pats greičiausias tarp „keturių durų elektrinių sportinių automobilių“.

Tačiau E.Muskas atvežė į Vokietiją iškart kelis modifikuotus „Model S“ ir netgi įrengė Niurburgringe „Supercharger“ stotelę.

„Tesla“ – ne serijinė, modifikuota

Įvykiai rutuliojosi labai greitai – šią savaitę modifikuotas „Model S“ pagerino „Taycan“ rekordą (7 min 42 sek) net 19 sekundžių. Svarbu pabrėžti, kad tai nėra serijinė „Tesla Model S“. Automobiliai su „Plaid Powertrain“ ateities sistema bus parduodami tik po metų.

„Tesla“ taip elgiasi neatsitiktinai. „Clean Technica“ ekspertų nuomone, tokiu būdu keliama akcijų kaina, bijant prarasti lojalius vartotojus – juk elektromobilių dalis rinkoje didėja.

„Porsche“ turi neišnaudotų rezervų

Tačiau yra ir kita medalio pusė. Pirminį rekordą „Porsche“ pasiekė „Turbo“ modifikacija (elektromobiliams suteikiami tokie „vardai“ pagal galią). Tai – serijinis automobilis. Tačiau savo žodžio dar netarė galingesnis serijinis „Turbo S“, rašo „Motor1“.

Palyginkime: „Turbo S“ modifikacija išvysto 751 AG (560 kW) ir 1049 Nm sukimo momentą, o rekordo siekęs „Turbo“ – 671 AG, 500 kW, 849 Nm.

Kita vertus, „Car and the Driver“ abejoja, ar „Porsche“ pakaks galios pavyti modifikuotą „Tesla Model S“ – juk galėjo iš karto naudoti galingiausią versiją. O gal jos galios nepakanka viso rato metu?

Akivaizdu, kad tai – dar ne pabaiga. Nes šis „Tesla“ rekordas nėra oficialus, o Elonas Muskas nepraleis progos pakelti „Tesla“ akcijų kainos viešai parodydamas, kuri elektrinė jėgainė verta didesnių pinigų. Tad laukite tęsinio.

Tik neaišku, kuris gamintojas dabar pirmas žengs dar vieną žingsnį: „Tesla“ su oficialiu rekordu ar „Porsche“ ištrauks „Turbo S“ kozirį. Taip pat labai įdomu, ar oficialaus rekordo „Tesla“ sieks su serijinėmis, ar lenktynėms skirtomis padangomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“