Naujoji perėja – 43 m ilgio ir 4 m pločio. Vilniaus miesto savivaldybė žiniasklaidai išplatintame pranešime rašo, kad požeminė perėja įrengta vos per pusę metų, tačiau jos statybos prasidėjo dar pernai gegužę.
Naujoje požeminėje perėjoje įrengti du dengti įėjimai ir išėjimai į Laisvės prospektą, abiejose perėjos pusėse įrengti du žmonėms su negalia pritaikyti keltuvai, laiptai, apšvietimas, vandens nuotekų tinklai bei vaizdo stebėjimo kameros.
Iki tol tarp Lazdynų tilto ir T.Narbuto gatvės esanti antžeminė šviesoforais reguliuojama pėsčiųjų perėja buvo vienintelė galimybė pėstiesiems ir dviratininkams kirsti judrų Laisvės prospektą, kuriuo piko metu per valandą pravažiuoja daugiau kaip 3,5 tūkst. automobilių (per parą apie 17 tūkst. transporto priemonių). Senoji antžeminė perėja bei šviesoforai bus panaikinti.
Pusę išlaidų sumos perėjai įrengti skyrė „Lidl Lietuva“ – daugiau kaip 291 tūkst. Eur, tiek pat lėšų skyrė ir Vilniaus savivaldybė.
Tai jau antroji moderni požeminė perėja Vilniuje. Pernai rudenį sostinės savivaldybė atidarė panašią požeminę pėsčiųjų perėją po itin judriu Pilaitės prospektu ties Papilėnų gatve.