Kas nutinka „Fiat 500“ suteikus „Pepsi“ DNR?

Automobilių tobulinimo (tiuningo) įmonė „Garage Italia Customs“, kuri priklauso buvusiam „Fiat“ marketingo specialistui Lapo Elkann („Fiat“ imperiją kontroliuojančio Gianni Agnelli šeimos nariui), sukūrė ypatingą hečbeko „Fiat 500“ versiją, skirtą „Pepsi“.
„Fiat 500“ tiuningas „Pepsi“ stiliumi
„Fiat 500“ tiuningas „Pepsi“ stiliumi / Garage Italia Customs iliustr.

Dizainas dedikuotas „Pepsi“ projektui „Life for Now“ („Gyvenk čia ir dabar“).

Automobilio išorė kurta kartu su šios gėrimų kompanijos dizaineriais. Todėl dominuoja raudona, juoda ir balta spalvos.

Dizaineriai taip pat panaudojo juodai-baltą gamą, pabrėždami miesto stilistiką. Pagal sumanymą, automobilis turi atspindėti „popkultūros ekspresiją“.

O interjere panaudoti švytintys paviršiai, kurie aktyvuojami jutiklių. Tokiu būdu sukuriamas šviečiančio dangaus efektas. Ypatingo dizainerių dėmesio sulaukė ir pavarų perjungimo svirtis, sėdynės (su išsiuvinėtu „Pepsi“ ženklu) ir burbuliukų imitacija.

Automobilis šiuo metu demonstruojamas Milane. Rudenį jis bus odomas ir Milano mados savaitės svečiams, o po to keliaus per Europą ir JAV.

Anksčiau įmonė „Garage Italia Customs“ buvo sukūrusi modelius, skirtus „Žvaigždžių karams“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis