„Tesla“ šių metų pradžioje parodė „Model S Plaid“ ir „Plaid+“ versijas. Abu šie automobiliai 100 km/val. pasiekia per vos daugiau nei 2 sekundes. Skirtumas tas, kad „Model S Plaid“ tarp įkrovimų nuvažiuoja beveik 630 km, „Plaid+“ – 837 km. „Model S Plaid“ pirkėjus turėtų pasiekti jau visai greitai, o štai „Plaid+“ buvo žadamas metų pabaigai.
Tačiau dabar paaiškėjo, kad „Tesla“ atsisako „Model S Plaid+“. Tai – brangiausia „Model S“ versija, kuriai tikriausiai pirkėjų nepritrūktų.
Tačiau „Tesla“ ir taip gamina daug elektromobilių ir tapo nereikalingu. Be to, šis faktas atskleidžia šį tą apie būsimus „Tesla“ modelius.
Elonas Muskas paskelbė, kad nebemato prasmės gaminti elektromobilius, kurie tarp įkrovimų nuvažiuoja daugiau nei 400 mylių (644 km). Ir nors „Tesla“ anksčiau teigė, kad „Model S Plaid“ ir „Plaid+“ versijos skirsis ir įsibėgėjimu, skaičiais tai nebuvo pagrįsta. Kitaip tariant, iki 100 km/val. abi versijos įsibėgėtų per tą patį laiką, bet vėliau galbūt „Plaid+“ pabėgtų pirmyn.
Tai, kad „Tesla“ nebemato prasmės daugiau nei 400 km nuvažiuojančiuose elektromobiliuose, tikrai turės įtakos gamintojo ateities modeliams. Tikriausiai superautomobiliai ir bekelei skirti visuregiai turės didesnes baterijas, o mažesniems automobiliams jos nebus reikalingos. Ir motyvacija čia aiški – niekas be sustojimų nevairuoja 640 km. „Tesla“ jau pasitiki savo įkrovimo stotelių tinklu.