08 19 /21:04

Kas taps „15min metų elektromobiliu“? Sprendžiate jūs

Jau šią savaitę, rugpjūčio 22 dieną, Vilniuje vyks naujienų portalo 15min ir „Ignitis“ organizuojamas „eJudėjimo“ festivalis.
Elektromobilis
Elektromobilis / Shutterstock nuotr.

Festivalio metu elektromobilių naudotojai dalinsis savo patirtimi, ekonomistai vertins, ar elektromobilis yra finansiškai naudingas, o ekspertai, automobilių bandytojai ir žinomi žmonės diskutuos apie šios transporto priemonės praktiškumą bei ekologiškumą.

Renginyje pristatys net aštuoniolikos gamintojų dvidešimt šešis skirtingus elektromobilius.

Renginys bus puiki proga ne tik padiskutuoti, bet ir vienoje vietoje gyvai apžiūrėti įvairių gamintojų automobilius.

Į kvietimą dalyvauti atsiliepė vienuolika automobilių atstovų, jie renginyje pristatys net aštuoniolikos gamintojų dvidešimt šešis skirtingus elektromobilius.

15min 2024 metų elektromobilis

„eJudėjimo“ festivalis – puiki galimybė išrinkti, kuris iš festivalyje pristatytų automobilių nusipelno daugiausiai simpatijų, yra geidžiamiausias, žaliausias, praktiškiausias ar smagiausias. Manome, kad visa tai telpa į „15min metų automobilis“ nominaciją.

Kasdien portale 15min apsilanko beveik pusė milijono lankytojų, tad, mieli skaitytojai, patikime jums nuspręsti, kuris festivalio automobilis vertas šio titulo.

Festivalyje metų automobilio atstovams bus įteiktas 15 000 eurų vertės kuponas, kurį jie galės panaudoti automobilio reklamai „15min grupės“ kanaluose.

Kviečiame išreikšti savo nuomonę balsuojant!

Pažymėkite nuotrauką to automobilio, kuris, jūsų manymu, vertas nugalėtojo titulo, patvirtinkite, kad nesate robotas, ir spauskite – balsuoti. Automobiliai išrikiuoti abėcėlės tvarka.

Balsavimas vyks iki 2024 rugpjūčio 22 d. 16.00 val. Balsavimo rezultatai bus paskelbti naujienų portale ir renginio metu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis