Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kas trečias automobilis nuperkamas nuotoliniu būdu

Sparčiai besivystančių elektroninių paslaugų įvairovė gyventojams atvėrė galimybę nuotoliniu būdu ne tik atlikti įprastas kasdienes veiklas, bet ir išsirinkti bei įsigyti net tokius stambius pirkinius, kaip automobiliai. Automobilių pardavėjai tikina – prekyba internetu tampa įprastu pirkėju pasirinkimu, rašoma pranešime.
Naudotas „Opel Zafira B“
Naudotas „Opel Zafira B“ / Autoplius.lt nuotr.

Stebimas pardavimų internetu augimas

Prieš pandemiją daugeliui buvo sunku net įsivaizduoti, kad kažkada tokie pirkiniai, kaip automobiliai, bus perkami fiziškai jų net nemačius. Tačiau karantino sąlygose gimęs ir vis labiau populiarėjantis sprendimas pirkti automobilį internetu Lietuvos naudotų automobilių rinkoje netruko tapti kone savaime suprantamu reiškiniu. Šį faktą patvirtina ir sertifikuoto naudotų automobilių pardavėjo „Longo LT“ užsakymu atlikta Lietuvos gyventojų apklausa, kuri atskleidė, kad galimybe automobilį įsigyti internetu pasinaudotų net 47 proc. respondentų.

Automobilių pardavimų ekspertas Paulius Valiukėnas pažymi, jog ryškus nuotolinių paslaugų naudojimosi augimas pastebimas ir praktikoje.

„Pandemija automobilių rinkoje įnešė ne tik sumaišties, bet ir naujovių, kurios sėkmingai taikomos lig šių dienų. Elektroninių paslaugų spurtas, greitas informacijos perdavimas ir vykdomų procesų saugumo užtikrinimas lėmė, jog prekyba internetu tapo patogiu šalies gyventojų pasirinkimu. Pavyzdžiui, 2021 metais nuotoliniu būdu buvo parduotas beveik kas trečias automobilis (30 proc.), kai tuo tarpu, 2020 metais beveik kas šeštas (15 proc.)”, – aiškina „Longo LT“ vadovas P. Valiukėnas.

Jis papildo, jog dėl išaugusios automobilių paklausos bendrovė praėjusių metų pabaigoje pristatė internetinę automobilių rezervacijos sistemą, kuri užtikrina, jog kliento išsirinktas automobilis nebus parduotas kitam asmeniui.

Svarbiausi saugumo aspektai

Tyrimo rezultatai atskleidė ir vairuotojų lūkesčius, automobilį įsigyjant nuotoliniu būdu. Net septyni iš dešimties respondentų prioritetą skiria žinomam ir patikimam pardavėjui. 58 proc. šalies gyventojų svarbu, jog automobilių bendrovės tinklalapyje esanti informacija apie automobilį būtų detali, o patalpintos nuotraukos – realios. Taip pat didelei daliai (55 proc.) respondentų svarbu internetu išsirinktą automobilį išbandyti bandomojo važiavimo metu prieš jį įsigyjant.

P. Valiukėnas, atkreipdamas dėmesį į pastaruosius aspektus, pabrėžia jų reikšmę. Anot jo, tai esminiai akcentai, kuriuos privalu įvertinti, siekiant saugiai įsigyti automobilį.

„Siekiant įsitikinti, jog automobilis perkamas iš sertifikuoto automobilių pardavėjo, rekomenduojama patikrinti, ar jis turi leidimą verstis tokia veikla, taip pat pasidomėti kokios yra pirkimo-pardavimo sąlygos ir, svarbiausia, ar yra numatyta galimybė grąžinti automobilį, jei jis pasirodo esąs netvarkingas“, – akcentuoja jis, pridurdamas, kad renkantis automobilį sertifikuoto pardavėjo elektroninėje erdvėje, pirkėjas taip pat gali pats išbandyti transporto priemonę gyvai.

Pasak jo, kiekvienas sertifikuotas automobilių pardavėjas automobilį parduodamas nuotoliniu būdu, pasirūpins, jog klientui bus nusiųsta vaizdinė medžiaga, jog šis galėtų įsitikinti, ar kėbulas neturi defektų, taip pat pateikiama visa automobilio istorija, pridedamas techninės apžiūros lapas ir ridą patvirtinantis dokumentas bei suteikiama garantija, kas automatiškai apsaugo klientą nuo rizikos įsigyti nekokybišką transporto priemonę. Pirkėjui taip pat bus suteikiama ir galimybė automobilį išbandyti gyvai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai