Iš pradžių tilto rekonstrukcija vairuotojams buvo sukėlusi nemažų sunkumų – pirmadienį nuo Muravos viaduko iki „Megos“ prekybos centro driekėsi didelės spūstys. Sunkumų išvengti nepavyko, nors Lietuvos automobilių kelių direkcija apie pakeitimus informavo iš anksto.
Tačiau panašu, kad kauniečiai ir miesto svečiai per keletą dienų prisitaikė prie pokyčių. Tokiu atveju labai padeda išmaniosios programėlės „Google Maps“ arba „Waze“, informuojančios apie spūstis ir parenkančios optimalų maršrutą. Trečiadienį prie tilto apsilankęs 15min fotoreporteris Erikas Ovčarenko užfiksavo normalias eismo sąlygas. Tokią pačią situaciją (be jokių raudonų sulėtėjimo zonų) rodė ir išmaniosios programėlės.
Didžiausi apribojimai – iki sausio 9 d.
LAKD taip pat informuoja, kad iki kitų metų sausio 9 d. bus uždarytas nusukimas į Jonavos gatvę. Vairuotojams siūloma rinktis alternatyvius maršrutus – važiuoti link Megos, apsisukti ir tuomet sukti Jonavos gatvės link arba rinktis Panerių gatvę. Visus eismo dalyvius prašome būti atidžius bei vadovautis informaciniais kelio ženklais. Daugiau informacijos apie eismo sąlygas ir pokyčius – interneto svetainėje www.eismoinfo.lt.
A.Meškinio tilto remonto etapai
Darbų metu eismas pajūrio link bus nukreiptas per naująjį – šiaurinį tiltą. Po atnaujinimo vidurinis tiltas bus skirtas tik tranzitiniam judėjimui.
Kleboniškio (arba A.Meškinio) tiltas per Nerį Kaune iš dviejų tiltų pertvarkomas į trijų dalių: pavasarį atidarytas naujas – šiaurinis tiltas, vidurinis bus nugriautas ir jo vietoje statomas naujas, o pietinis bus rekonstruojamas.
Tai intensyviausias kelio ruožas Lietuvoje – maksimalus eismo intensyvumas kai kuriomis dienomis čia siekia iki 78 tūkst. automobilių per parą.