Pasak sistemą aptarnaujančios įmonės „Viltechna“ projektų vadovo Vlado Steponkaus, ši greičio matavimo sistema paremta lazerine technologija, skirtingai nei kitos greičio matavimo sistemos, fiksuoja visas eismo juostas, net ir tokiu atveju, jei automobiliai važiuoja vienas šalia kito.
„Nesvarbu, kiek automobilių važiuoja paraleliai, jeigu jie ir seka ar lenkia vienas kitą, jie visi yra fotografuojami, jeigu tai yra pažeidėjai. Tuo tarpu radarinės sistemos, jeigu dvi mašinos važiuoja viena paskui kitą, tokią situaciją fiksuoja kaip klaidą“, - aiškino V.Steponkus.
„Šiuo metu yra sprendžiama, kokius greičio matuoklius įrengsime Kaune. Tai yra vienos įmonės pasiūlymas. Rengsime viešąjį konkursą, kuriame lauksime dar daugiau pasiūlymų“, - akcentavo Eismo saugumo komisijos pirmininkas Rimantas Mikaitis.
Šiais metais 10 Kauno vietų planuojama įrengti greičio matuoklius.
Abejomis kryptimis greitį matuojantys prietaisai bus įrengti tose gatvėse, kur vairuotojai dažniausiai viršija greitį. Planuojama įsigyti įrenginius, galinčius matuoti greitį abejomis kryptimis.
Greičio matuokliai bus įrengti Savanorių prospekto, Nuokalnės gatvės, Šiaurės prospekto, Europos prospekto, Tunelio gatvės, R.Kalantos gatvės įkalnėse, taip pat – Jonavos gatvėje, Karaliaus Mindaugo prospekte, Žemaičių plente ir ties T.Masiulio bei Raudonojo Kryžiaus gatvių sankryža.
Šios vietos buvo parinktos atsižvelgus į policijos bei Kelių ir transporto tyrimo instituto rekomendacijas.