„Senokai stebimės esama situacija Kauno Karaliaus Mindaugo prospekte, nuo Aleksoto tilto iki „Žalgirio“ arenos. Iki šiol šioje atkarpoje nėra kelio apsaugos. Važiuoji autobusu ir lengviau atsikvepi, autobusui persirikiavus į antrą juostą ir pasukus į Birštono gatvę... Žvilgt į vairuotoją – žinoma, pensininkas... Juk bet kas gali nutikti, o kas tada? Apačioje – krantinė ir gilus Nemunas. Kranto, kaip kitoje pusėje, nėra, išsikapanoti – jokių šansų.
Ne viena avarija yra nutikusi šitoje gatvėje, bet užsispyrusiai laukiama bėdos, iki kurios – 1 metras. Tos apsauginės tvoros čia niekada ir nebuvo, daug metų nuo Nemuno saugojo tik juokinga krūmelių gyvatvorė. Pasibaisėtina“, – tokio skaitytojo laiško sulaukė 15min redakcija.
Anot jo, leidžiantis nuo Aleksoto kalno Veiverių gatve apsauginę tvorelę įrengė tik po to, kai nuo šlaito posūkyje nuriedėjo automobilis.
Sutvarkytas šiuo atžvilgiu yra ir kitas Nemuno krantas , tad kodėl atitvarų nenorima įrengti šioje vietoje?
Kaunietis pernai gruodį kreipėsi į Kauno miesto savivaldybę. Iš jos neva sulaukta atsakymo, kad Karaliaus Mindaugo prospekte nėra pastebimas padidėjęs avaringumas, todėl atitvarų įrengti neketinama.
Panašaus atsakymo sulaukė ir 15min. Kaip redakcijai teigė Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius, apsauginiai barjerai gali būti įrengiami naujai tiesiamuose, rekonstruojamuose ar kapitališkai remontuojamuose keliuose, naujai atsiradusiose pavojingose vietose, atnaujinant juos dėl senėjimo ir naujai nustatytuose avaringuose ruožuose, kuriuose vyrauja eismo įvykio tipas – nukrypimas nuo važiuojamosios dalies.
„Karaliaus Mindaugo prospektas yra tiesus, jame nėra staigių posūkių, nepastebimas padidėjęs avaringumas, taip pat nefiksuojama eismo įvykių, kurių metu automobiliai ar autobusai nuvažiuoja nuo kelio į Nemuno upę. Be to, pirmoji eismo juosta skirta parkavimui, tad yra nemažas atstumas iki vandens. Atsižvelgiant į tai ir išanalizavus minimą atkarpą, nutarta, kad šioje vietoje įrengti atitvarus nebūtų tikslinga“, – patikino M.Matusevičius.
Pasak jo, važiuojant nuo Aleksoto kalno Veiverių gatve apsauginė tvorelė buvo įrengta, atsižvelgiant į šio ruožo sudėtingumą, šioje gatvėje esantį posūkį ir nuokalnę.