Kaunietis pasipiktino incidentu plovykloje: „Kodėl delsiama atlyginti nuostolius?“

Į 15min redakciją kreipėsi skaitytojas Linas, kuris nurodė, kad automatinėje plovykloje buvo apgadintas jo automobilio kėbulas, taip pat pažeistas lakas. Atsakymo iš plovyklos atstovų ilgai nesulaukęs vairuotojas kreipėsi su prašymu padėti išsiaiškinti, kas jam kompensuos patirtas išlaidas.
Skaitytojo Lino „Audi“ apgadinimai
Skaitytojo Lino „Audi“ apgadinimai / Skaitytojo Lino nuotr.

Skaitytojas Linas nurodė, kad incidentas įvyko rugpjūčio 18-ą dieną, ketvirtadienį. Jis automobiliu „Audi A6“ atvyko į Kaune, Veiverių gatvėje, esančią plovyklą „Plaunu pats“. Anot pašnekovo, jau nuo pat pradžių jis susidūrė su nesklandumais – nepavyko nuplauti vabzdžių.

Ir nors paprašytas plovimo procedūrą plovyklos operatorius sutiko pakartoti, netrukus šio sprendimo Linas pasigailėjo. Jo teigimu, tuomet buvo subraižytas automobilio kėbulas, pažeistas lakas.

„Tai automatinė plovykla, į kurią įvažiavus automobilį tempia ir plauna. Po plovimo išvažiavau į lauką ir pastebėjau, kad ant lango, ant viso priekio likusios musės. Jos tiesiog nenusiplovė. Gal prieš važiuojant į tą tunelį chemijos neužpūtė, gal su šepečiu netrynė. Nežinau, bet faktas, kad nenusiplovė. Pasiūlė stoti į eilę ir plautis antrą kartą.

Apipurškė visą priekį su chemija. Vėl užvažiavau ant to konvejerio ir man sausais šepečiais pradėjo trinti mašiną. Pradėjo kažkas strigti mechanizmuose. Keletą kartų plovimą stabdė ir galiausiai mane išleido beveik neplautą. Vandens gavo tik pusė mašinos. Priekis liko nenuplautas ir išvažiavus iš plovyklos ant saulės ta chemija pridžiūvo. Pastebėjau, kad ji nebenusivalo.

Plovyklos operatorius pasakė, kad nieko daugiau padaryti nebegali. Nepulsiu aš juk ant to jaunuolio. Nusprendžiau kreiptis su pretenzija į plovyklos atstovus“, – nesėkmingą automobilio plovimą prisiminė Linas.

Po šio nemalonaus įvykio pašnekovas ėmė skaičiuoti, kokią žalą patyrė. Linas išsiaiškino, kad automobilio poliravimas ir plovykloje patirtų apgadinimų naikinimas jam kainuotų apie 300–400 eurų. Vairuotojui pavyko susisiekti su plovyklos „Plaunu pats“ atstovais. Jo įvykis buvo užregistruotas, tačiau pašnekovo netenkina nei proceso eiga, nei plovyklos komunikacija. Nors nuo įvykio praėjo jau savaitė, jis dar nežino, kaip vyks žalos atlyginimas.

„Kiek aš jiems skambinau, tai vis žada perskambinti. Tai per parą, tai per dvi, tai per tris. Tai vėl paskambinus žada perskambinti už valandos. Kiek galima skambinėti. Žodžiu, nėra bendravimo su klientais. Tiesiog slepiasi ir ignoruoja. Negali būti tokio požiūrio į klientą“, – sakė Linas.

15min GAZAS susisiekė su plovyklų tinklo „Plaunu pats“ atstovais. Jų atsakymas buvo lakoniškas, tačiau jame garantuojama, kad pasitvirtinus žalai ji nukentėjusiam klientui tikrai bus kompensuota.

„Apgailestaujame dėl kliento nusiskundimo. Siekiame užtikrinti kuo geresnę klientų patirtį, todėl gavę kliento kreipimąsi visuomet atliekame nuodugnų tyrimą. Jei įvykis yra pagrįstas, visais atvejais nukentėjusiajam yra atlyginama žala. Dėl šio įvykio esame pradėję tyrimą, bet kol jis vyksta, negalime pateikti daugiau informacijos. Paprastai tyrimo trukmė nuo įvykio užregistravimo ir reikalingų dokumentų iš nukentėjusiojo gavimo yra 5 dienos“, – rašoma „Plaunu pats“ atstovės atsiųstame laiške.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis