Skaitytojas Linas nurodė, kad incidentas įvyko rugpjūčio 18-ą dieną, ketvirtadienį. Jis automobiliu „Audi A6“ atvyko į Kaune, Veiverių gatvėje, esančią plovyklą „Plaunu pats“. Anot pašnekovo, jau nuo pat pradžių jis susidūrė su nesklandumais – nepavyko nuplauti vabzdžių.
Ir nors paprašytas plovimo procedūrą plovyklos operatorius sutiko pakartoti, netrukus šio sprendimo Linas pasigailėjo. Jo teigimu, tuomet buvo subraižytas automobilio kėbulas, pažeistas lakas.
„Tai automatinė plovykla, į kurią įvažiavus automobilį tempia ir plauna. Po plovimo išvažiavau į lauką ir pastebėjau, kad ant lango, ant viso priekio likusios musės. Jos tiesiog nenusiplovė. Gal prieš važiuojant į tą tunelį chemijos neužpūtė, gal su šepečiu netrynė. Nežinau, bet faktas, kad nenusiplovė. Pasiūlė stoti į eilę ir plautis antrą kartą.
Apipurškė visą priekį su chemija. Vėl užvažiavau ant to konvejerio ir man sausais šepečiais pradėjo trinti mašiną. Pradėjo kažkas strigti mechanizmuose. Keletą kartų plovimą stabdė ir galiausiai mane išleido beveik neplautą. Vandens gavo tik pusė mašinos. Priekis liko nenuplautas ir išvažiavus iš plovyklos ant saulės ta chemija pridžiūvo. Pastebėjau, kad ji nebenusivalo.
Plovyklos operatorius pasakė, kad nieko daugiau padaryti nebegali. Nepulsiu aš juk ant to jaunuolio. Nusprendžiau kreiptis su pretenzija į plovyklos atstovus“, – nesėkmingą automobilio plovimą prisiminė Linas.
Po šio nemalonaus įvykio pašnekovas ėmė skaičiuoti, kokią žalą patyrė. Linas išsiaiškino, kad automobilio poliravimas ir plovykloje patirtų apgadinimų naikinimas jam kainuotų apie 300–400 eurų. Vairuotojui pavyko susisiekti su plovyklos „Plaunu pats“ atstovais. Jo įvykis buvo užregistruotas, tačiau pašnekovo netenkina nei proceso eiga, nei plovyklos komunikacija. Nors nuo įvykio praėjo jau savaitė, jis dar nežino, kaip vyks žalos atlyginimas.
„Kiek aš jiems skambinau, tai vis žada perskambinti. Tai per parą, tai per dvi, tai per tris. Tai vėl paskambinus žada perskambinti už valandos. Kiek galima skambinėti. Žodžiu, nėra bendravimo su klientais. Tiesiog slepiasi ir ignoruoja. Negali būti tokio požiūrio į klientą“, – sakė Linas.
15min GAZAS susisiekė su plovyklų tinklo „Plaunu pats“ atstovais. Jų atsakymas buvo lakoniškas, tačiau jame garantuojama, kad pasitvirtinus žalai ji nukentėjusiam klientui tikrai bus kompensuota.
„Apgailestaujame dėl kliento nusiskundimo. Siekiame užtikrinti kuo geresnę klientų patirtį, todėl gavę kliento kreipimąsi visuomet atliekame nuodugnų tyrimą. Jei įvykis yra pagrįstas, visais atvejais nukentėjusiajam yra atlyginama žala. Dėl šio įvykio esame pradėję tyrimą, bet kol jis vyksta, negalime pateikti daugiau informacijos. Paprastai tyrimo trukmė nuo įvykio užregistravimo ir reikalingų dokumentų iš nukentėjusiojo gavimo yra 5 dienos“, – rašoma „Plaunu pats“ atstovės atsiųstame laiške.