„Brastos gatvę buvo žadėta baigti remontuoti iki rugsėjo, bet kol kas toli gražu nematyti darbų pabaigos. Bandžiau susisiekti su savivaldybe elektroniniu paštu bei „Facebook“, bet niekas neatrašė.
Kadangi gyvename šioje gatvėje ir ja tenka kasdien po keletą kartų naudotis, aktualu, kada ji bus baigta remontuoti. Ir kodėl darbai nevyksta taip, kaip buvo žadėta, t.y. išardoma viena pusė gatvės, ji suremontuojama, o tik tuomet ardoma kita pusė gatvės? Gatvė buvo išardyta visa iš karto, buvęs labai populiarus dviračių takas išardytas prieš kelis mėnesius, o jo vietoje visiškai jokie darbai nevyksta, tik auga žolės. Šiuo metu dalyje gatvės viena pusė jos jau išasfaltuota, bet po šio asfaltavimo visa technika išvežta, dirba vos kokie penki žmonės“, – piktinosi kaunietis.
Anot jo, gyventojai per tokį lėtą darbų vykdymą priversti patirti nepatogumų, formuojasi didesnės spūstys aplinkinėse gatvėse. Kilo Gediminui klausimų ir dėl žadamų šioje gatvėje įrengti pėsčiųjų perėjų: ar numatyta ji bent viena?
„Pagal vienoje pusėje atliekamus darbus nepanašu, kad šioje gatvėje būtų numatytos pėsčiųjų perėjos. Gatvė plati, po dvi eismo juostas kiekviena kryptimi, vienoje pusėje įsikūrusių daug įmonių, kitoje statomi daugiabučių kvartalai. Manau, kad perėjos yra būtinos“, – tikino Gediminas.
Kauniečiui kilusius klausimus 15min uždavė Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjui Aloyzui Pakalniškiui. Jis pripažino, kad darbus išties teko pristabdyti. Tačiau jie pristabdyti dėl rimtų priežasčių: bendrovė „Kauno energija“ baigė tiesti šiluminę trasą, dabar bendrovė „Kauno vandenys“, pasinaudodama Europos Sąjungos lėšomis, vykdo didžiulį projektą – tvarko magistralinį kanalizacijos vamzdyną.
„Tikrai nenorime, kad užbaigus asfaltavimo darbus, gatvę vėl reikėtų perkasinėti. Dviračių takas bus atstatytas geresnis nei buvo – su papildomais šaligatviais pėstiesiems: tiek vienoje, tiek kitoje gatvės pusėse. Pėsčiųjų perėja taip pat bus įrengta – ties Raudondvario plentu“, – žadėjo A.Pakalniškis.
„Gaila, kad rengdama projektus, savivaldybė iš karto nesugeba visko tinkamai suplanuoti ir pristatyti gyventojams. Taip pat keista, kad tokioje ilgoje gatvėje pėsčiųjų perėja bus tik viena, ir tai – gatvės pabaigoje“, – išgirdęs savivaldybės paaiškinimą, toliau stebėjosi Gediminas.
Darbus vykdo bendrovės „Kauno keliai“ rangovai. Brastos gatvės rekonstrukcijos vertė – apie 1,5 mln. eurų.