„Šiandien esame didžiausia miesto viešojo transporto įmonė, savo veiklos rodiklius skaičiuojame milijonais, – sako bendrovės generalinis direktorius Mindaugas Grigelis. – 2016 metais nuvažiavome per 21 mln. kilometrų, pervežėme daugiau nei 80 mln. keleivių, metinė apyvarta siekė 27 mln. eurų.“
Šiuo metu bendrovėje dirba per 1110 darbuotojų, kasdien į gatves išvažiuoja 196 autobusai ir 122 troleibusai.
Šiuo metu bendrovėje dirba per 1110 darbuotojų, kasdien į gatves išvažiuoja 196 autobusai ir 122 troleibusai, mieste yra 875 viešojo transporto stotelės, maršrutų tinklo ilgis sudaro 1854 km.
Kasdien keleiviams teikdama vežimo paslaugas, bendrovė stengiasi gerinti jų kokybę. Įsimintiniausi praėjusių metų bendrovės pasiekimai: akliesiems ir silpnaregiams skirta mobilioji aplikacija „KVT Balsas“, realiu laiku teikianti garsinę informaciją apie atvažiuojantį viešąjį transportą; kelionės mieste planavimas naudojant interaktyvaus žemėlapio „Google Maps“ plėtinį „Transit“, padedantis surasti patogiausią ir greičiausią maršrutą; maršrutinių taksi integravimas į vieningą viešojo transporto sistemą, kai su viena Kauno kortele galima atsiskaityti ir persėsti į bet kurios kitos rūšies transportą; nauji mažieji autobusai ir ilgieji troleibusai.
Beje, šįmet sukanka dešimt metų, kai kauniečiai pirmieji Lietuvoje įdiegė elektroninio bilieto sistemą.
„Kauno kortelės atsiradimas gerokai supaprastino keleiviams kelionę viešuoju transportu,“ – teigia M.Grigelis.
Tačiau, jo teigimu, vis dar nemažai keleivių perka bilietus iš vairuotojo, mokėdami už kelionę gerokai brangiau, gaišindami kitų keleivių kelionės laiką.
„Todėl gimtadienio proga nusprendėme šiems keleiviams padovanoti Kauno korteles ir nuo šiol atsiskaityti už važiavimą gerokai patogiau, – sako bendrovės vadovas. – Tikimės, kad didesnės vienos kortelės galimybės paskatins naudotis Kauno kortele ir tuos, kurie viešuoju transportu važiuoja nedažnai.“
Trečiadienį bendrovė keleiviams, dar neturintiems Kauno kortelių, jas padovanos. Kortelė bus papildyta vienu vienkartiniu elektroniniu bilietu. Kortelės kaina – rašytinis palinkėjimas bendrovei gimtadienio proga, kurį reikės palikti kortelės įsigijimo vietoje. Kortelę vasario 8 d. bus galima įsigyti keleivių aptarnavimo centre E.Ožeškienės g. 7 nuo 8 iki 19 val.
„Esame socialiai atsakingi, sąžiningai mokame mokesčius, stengiamės teikti kokybiškas paslaugas, – sako bendrovės vadovas, – ir jeigu šiandien miesto gyventojai yra patenkinti mūsų paslaugomis, tai už tai turime dėkoti bendrovės darbuotojams, kurie leido pasiekti šių rezultatų.“
Šiais metais UAB „Kauno autobusai“ tikisi didesnių pajamų, kurios leistų padidinti darbuotojų atlyginimus ir pritraukti daugiau besišypsančių naujų darbuotojų bei teikti dar geresnes paslaugas keleiviams.
Įdomiausi istoriniai bendrovės veiklos pokyčiai:
1934 m. vasario 8 d. įkurta Kauno miesto autobusų įmonė.
1934 m. vasario 8 d. įkurta Kauno miesto autobusų įmonė.
1939 m. 88 autobusai, 500 darbuotojų, gatvėse pastatyti pirmieji kelio ženklai, Ž.Šančiuose pradėta gaminti nuosavus autobusus.
1940 m. sovietinė okupacija: 57 prastos būklės autobusai, leista bausti keleivius be bilieto vietoje, baudos dydis – 3 rubliai.
1941 m. karo metai: visos transporto priemonės pasisavintos vokiečių valdžios tikslams įgyvendinti, autobusų vairuotojai atleisti, keleivius vežiojo žmonėms vežti pritaikyti sunkvežimiai, arklių traukiami vežimai.
1946 m. kovo 1 d. pradėti reguliarūs dviejų autobusų reisai: nuo Panemunės tilto iki Rotušės aikštės; nuo Petrašiūnų iki Geležinkelio stoties.
1949 m. 209 darbuotojai, iš jų 79 vairuotojai, 48 remonto dirbtuvių meistrai, per vieną metų ketvirtį beveik 9 mln. keleivių, nauji L-1 autobusai, pagaminti Kaune.
1959 m. 250 transporto priemonių, dėl vietos stygiaus atsisakyta įsigyti 30 naujų „Ikarus“ markės autobusų, pradėti gaminti nuosavos konstrukcijos autobusai KAG-1.
1965 m. įsteigiama atskira troleibusų įmonė.
1972 m. pradėjo veikti bekasė atsiskaitymo už bilietus sistema.
1965 m. įsteigiama atskira troleibusų įmonė.
1984 m. daugiau kaip 2 300 darbuotojų, 465 autobusai.
1989 m. vasario 8 d. iškilmingai atidarytas Kauno autobusų filialas Raudondvario pl.
1991 m. įregistruotas Kauno valstybinis miesto autobusų parkas.
1992 m. 799 darbuotojai, miesto maršrutais nuvažiuota 11,3 mln. kilometrų.
1993 m. užmiesčio autobusų parkas reorganizuotas į UAB „Kautra“.
1995 m. įmonės vieninteliu akcininku tampa Kauno m. savivaldybė, 220 autobusų, per metus 28,5 mln. keleivių, 6 mln. kilometrų, 43 miesto maršrutai, kurių ilgis – 958,9 km.
1999 m. bendrovės paslaugos sumažintos 25 proc.
2004–2006 m. pasirašyta Viešųjų paslaugų sutartis, įsigyti 55 nauji autobusai ir 42 troleibusai.
2007 m. įvestas elektroninis bilietas.
2012 m. galutinai atsisakyta popierinių bilietų, nustatyta tvarka keleiviams įlipti tik pro priekines duris.
2012–2013 m. įsigyti 39 nauji dujiniai autobusai.
2014 m. prijungus UAB „Autrolis“: 1034 darbuotojai, 222 autobusai ir 142 troleibusai, pervežta 80,2 mln. keleivių, nuvažiuota 19,1 mln. kilometrų.