Kauno gatvėse – naujos kartos lenkiškas autobusas, pasižymintis ekonomiškumu

Kauno miesto gyventojai tris savaites turės progos pasivėžinti naujos kartos „Solaris Urbino 12“ autobusu. Visiškai naujutėlis autobusas į gatves išriedėjo jau pirmadienio rytą ir visą dieną kursuos 39-uoju maršrutu. Pilkos ir geltonos spalvų autobusas įvairiais maršrutais kauniečius veš iki kovo 10 d, – informuoja UAB „Kauno autobusai“.
Kauno gatvėse – naujos kartos lenkiškas autobusas
Kauno gatvėse – naujos kartos lenkiškas autobusas / „Kauno autobusų“ nuotr.

Dvidešimt vieną dieną UAB „Kauno autobusai“ specialistai, mechanikai ir vairuotojai bandys šį lenkišką autobusą, įvertins pastarojo technines galimybes bei eksploatacijos ypatumus.

„Kauno autobusų“ nuotr./Kauno gatvėse – naujos kartos lenkiškas autobusas
„Kauno autobusų“ nuotr./Kauno gatvėse – naujos kartos lenkiškas autobusas

Autobusas šimtui kilometrų sunaudojo apie 40 l degalų.

Pasak anksčiau šį modelį išbandžiusių sostinės vežėjų atstovų, šis autobusas šimtui kilometrų sunaudojo apie 40 l degalų. Mūsų eksploatuojamų autobusų vidutinės kuro sąnaudos žiemą – 47–48 litrai šimtui kilometrų. Kaip ir pabrėžia pats gamintojas, naujasis modelis gerokai ekonomiškesnis.

Būtina paminėti ir technines charakteristikas: „Solaris Urbino 12“ yra 12 m ilgio, turi 32 sėdimas ir 68 stovimas vietas. Po variklio gaubtu – šešių cilindrų dyzelinis, Euro 6 standartus atitinkantis, 250 AG „Cummins ISB6.7 E6 250B” variklis, kurio galią ratams perduoda automatinė „Voith Diwa 6” pavarų dėžė.

Itin erdvus, šviesus, keleiviams patogus autobuso salonas, sklandus automatinės pavarų dėžės darbas, efektyvi ir patogi klimato kontrolės sistema, patogi vairuotojo vieta – taip apie naująjį modelį atsiliepė jį jau išbandę vairuotojai.

„Kauno autobusų“ nuotr./Kauno gatvėse – naujos kartos lenkiškas autobusas
„Kauno autobusų“ nuotr./Kauno gatvėse – naujos kartos lenkiškas autobusas

Autobuse įrengtos kokybiškos, geros raiškos vaizdo kameros, kurios palengvina darbą vairuotojui. Išbandžiusieji šį modelį tikino, jog variklis dirba tykiai, o 250 AG turinčio variklio sukinėtis miesto gatvėmis visiškai pakanka.

„Per artimiausius 2–3 metus planuojame atnaujinti transporto parką. Ketiname įsigyti apie 155 transporto priemones, todėl privalome pirmiausiai jas išbandyti, įsitikinti ar jos atitinka mūsų ir keleivių keliamus reikalavimus. Pildyti savo transporto parką ketiname tik saugiomis, komfortiškomis ir didelių eksploatacinių kaštų nereikalaujančiomis transporto priemonėmis“, – teigė bendrovės technikos direktorius Remigijus Locaitis.

Naujasis autobusas Kaune kursuos vasario 19 – kovo 10 dienomis. Šiandien jis jau veža keleivius 39-uoju maršrutu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs