Pasak Lietuvos oro uostų operacijų ir infrastruktūros departamento vadovo Arno Dūmano, tikimasi, kad tokių stotelių oro uostų teritorijoje ateityje tik daugės.
„Elektros įkrovos stotelių skaičiaus augimas – dar vienas žingsnis modernios ir aplinkai draugiškai susisiekimo infrastruktūros plėtros keliu. Visuose trijuose oro uostuose dedame daug pastangų, kad sudarytume sąlygas savo keleiviams ir partneriams naudotis priemonėmis, suteikiančiomis galimybę rinktis inovatyvesnį ir aplinkai draugiškesnį transporto būdą. Greitu metu pristatysime ir daugiau naujienų apie šios srities planus, šiuo metu rengiame investicijų ir technines analizes“, – sakė A. Dūmanas.
Savo ruožtu „Eldrive Lithuania“ direktorius Tomas Tamašauskas teigė, kad džiaugiasi galimybe bendradarbiauti su Lietuvos oro uostais ir vystyti elektros įkrovimo stotelių tinklą strategiškai svarbioje vietoje.
„Mūsų tikslas sukurti puikias sąlygas e-mobilumo evoliucijai ir žengti didelius žingsnius siekiant švaresnių miestų ir aplinkosaugos tikslų link. Savo partnerystės pradžią įprasminsime Kauno oro uoste planuojamais įrengti 7 įkrovimo taškais, kurių kiekvieno įkrovimo galia sieks iki 22 kW ir turės integruotus „Type2“ standarto laidus. Visą parą veikiantis ir nemokamas „Eldrive“ klientų pagalbos centras telefonu padės iškilus klausimams ir užtikrins, kad įkrovimo procesas elektromobilių vairuotojams būtų kuo paprastesnis“, – sakė T. Tamašauskas.
Šių metų pradžioje Lietuvoje veiklą pradėjęs prekės ženklas „Eldrive“ Europoje jau valdo daugiau kaip 500 įkrovimo taškų ir yra vienas didžiausių įkrovimo tinklo operatorių regione.
„Kiekvienoje veikiančioje rinkoje siekiame sparčiai plėsti tiek lėtųjų, tiek greitųjų stotelių viešą įkrovimo tinklą ir tapti lyderiais. „Eldrive“ naudojama išmanioji platforma, kuri valdo visą infrastruktūrą ir įkrovimo procesą, suteikia sklandžią ir draugišką naudojimui įkrovimo ir administravimo patirtį vairuotojams ar įmonėms. Jau artimiausiu metu Lietuvoje pradėsime ir didelės galios stotelių plėtrą bei vystysime itin patrauklius elektromobilių vairuotojams projektus, kurių Baltijos šalyse dar nėra.“ – komentavo T. Tamašauskas.
Bendrovės „Ride Share“ (valdančios prekės ženklą „Spark“ Lietuvoje) direktorius Karolis Matulaitis antrino teigdamas, kad Lietuvos oro uostų ir „Eldrive Lithuania“ kuriamas projektas – tai puikus pavyzdys, kaip bendromis jėgomis galima vystyti tvarų transportą Lietuvoje.
„Elektromobilių įkrovimo tinklo „Eldrive“ plėtra Kauno oro uoste buvo laukiamas žingsnis, kadangi tai sudarys galimybes „Spark“ klientams elektromobiliu pasiekti vieną svarbiausių šalies transporto taškų. Kai įkrovimo stotelės Kauno oro uoste bus įrengtos, atidarysime naują „Spark“ zoną, kurioje klientai galės pradėti ar užbaigti savo keliones. Vėliau tikimės pasiūlyti galimybę keliauti ir Kauno mieste, tačiau tai ypatingai priklausys nuo Kauno miesto ir rajonų savivaldybių veiksmų kuriant automobilių įkrovos tinklą“, – pasakojo K. Matulaitis.
Šiuo metu „Spark“ siūlo net 630 elektromobilių dalijimosi paslaugą, sudarydami galimybę kiekvienam tiesiogiai prisidėti prie švaresnės aplinkos kūrimo, žiedinės ekonomikos vystymosi ir mažesnio iškastinio kuro suvartojimo.