Keičiasi lietuvių įpročiai: degalų pilasi vis daugiau

Per pirmuosius keturis šių metų mėnesius žmonės Lietuvoje esančioje „Neste“ degalinėse pylėsi daugiau degalų nei analogišku laikotarpiu pernai, tačiau pinigų išleisdavo mažiau.
Degalinė
Degalinė / „Neste“ nuotr.

Per pirmuosius keturis šių metų mėnesius vieno apsilankymo degalinėje metu į automobilio baką vairuotojai pylė vidutiniškai 18,4 litro, o pernai – 16,9. Nepaisant to, degalinėje išleidžiama pinigų suma nedidėjo – netgi priešingai, 20 centų sumažėjo, nuo 18,4 iki 18,2 Eur.

Transportas „dyzelėja“. Dydžioji masė privačių vairuotojų turi dyzelinius automobilius – beveik 70 proc.

Analogiška situacija ir su dyzelinu. Šių metų sausio-balandžio mėnesiais į bakus vairuotojai pylė vidutiniškai 2,3 litro daugiau, nei 2015-ųjų pradžioje (2016 m. – 22,1 l, 2015 m. – 19,8 l). Vieno apsilankymo kaina sumažėjo 80 centų, nuo 20,2 iki 19,4 Eur.

Tokį kainų ir įpročių pasikeitimą sąlygojo kintančios didmeninės naftos kainos – 2016-ųjų pradžioje jos yra mažesnės nei 2015-ųjų žiemą-pavasarį. Tiesa, 2016-ųjų pavasarį didmeninė naftos kaina nuo buvusios 2015-ųjų rudenį padidėjo pusantro karto, keliais centais padidėjo ir mažmeninė kaina degalinėse.

„Transportas „dyzelėja“. Dydžioji masė privačių vairuotojų turi dyzelinius automobilius – beveik 70 proc. Tai yra „Neste“ statistika, vertinant tik privačius vairuotojus. Jeigu vertintume bendrą rinką ir pridėtume įmones, dyzelino procentas būtų dar didesnis“, – statistiką vertino „Neste Lietuva“ mažmeninės prekybos vadovas Audrius Miežys.

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius privačių vairuotojų įsigyjamo dyzelino dalis buvo 69 proc., analogišku laikotarpiu 2015-aisiais – 68 proc.

Didėjo ir banko kortelių populiarumas – vertinant tuos pačius laikotarpius, 2016-aisiais atsiskaitančių ne grynaisiais pinigais skaičius augo 16 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų