Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Keleivių pokyčiai karantino metu: kurių miestų gyventojai keliauja daugiausiai?

Prasidėjus karantinui, viena iš greičiausiai jo įtaką pajutusių verslo šakų tapo viešojo susisiekimo sektorius. Tarpmiestinių keleivių pervežimo kompanijos, karantino metu sustabdžiusios veiklą, tik dabar po truputį bando įsivažiuoti. Kaip keitėsi keliautojų tarpmiestiniais autobusais įpročiai karantino metu, kokie maršrutai yra populiariausi keleivių tarpe, dalinasi tarpmiestinių autobusų bilietų pardavimo tinklapio atstovas, rašoma pranešime.
Kelionė autobuse
Kelionė autobuse / Bendrovės nuotr.

„Vieną dieną atrodo visi nustojo keliauti, ieškoti kelionių. Jei prieš karantiną autobusų bilietų pardavimo svetainėje per dieną apsilankydavo keliolika tūkstančių vartotojų, ieškančių kelionių, tai šiuo metu esame pasiekę apie 40 proc. buvusio srauto.

Ir tai per jau daugiau nei mėnesį laiko, kai didieji vežėjai atnaujino darbą, kai karantino sąlygos laisvėja“, – pasakojo autobusų bilietų pardavimo tinklapį autobusubilietai.lt valdančios bendrovės „Kautra“ atstovas Mindaugas Sakalauskas.

Anot pašnekovo, karantino metu tarpmiestiniais autobusais keliauja daugiausiai jaunimas, o didžiausias pokytis pastarosiomis savaitėmis matomas tarp vyresnio amžiaus keleivių.

„Pagal turimus duomenis matome, kad daugiausiai kelionių ieško 25-34 metų amžiaus keleiviai. Jie sudaro 38 proc. visų paieškas vykdančių vartotojų. Antrą vietą tarp ieškančių kelionių autobusais užima studentai – 18-24 amžiaus keleiviai. Galėtume turėti ir didesnius skaičius šioje kategorijoje, bet jų keliavimą tarpmiestiniais autobusais kol kas riboja mokslai nuotoliniu būdu“, – minėjo pašnekovas, pridūręs, kad net 70 proc. vartotojų bilietų internetu ieško naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais.

Svetainės atstovas didžiausią teigiamą pokytį nuo karantino pradžios pastebi tarp keleivių, kurių amžiaus grupė yra 45-54 metai. Jų tarpe kelionių paieškos per pastarąsias savaites padidėjo net 63 proc.

Karantino metu daugiausiai kelionių autobusais ieško sostinės gyventojai, be konkurencijos užimantys pirmą vietą – 59 proc. paieškų. Antroje vietoje palikdami Kauną (13 proc.), trečioje Klaipėdą (4 proc.).

„Vilnius – didžiausias šalies miestas, tad natūralu, kad iš ten sulaukiame daugiausiai vartotojų. Bet atotrūkis labai didelis. Įdomu tai, kad tarpe tarp dešimtos ir dvidešimtos vietos miestai išlaiko labai panašius paieškų skaičius. Tad, jei turime kelis itin išsiskiriančius miestus, tai vėliau paieškos tolygiai pasiskirsčiusios po visą šalį“, – minėjo vežėjų atstovas.

Populiariausi maršrutai paieškoje karantino metu buvo tarp Vilniaus ir Kauno bei Vilnius – Klaipėda kryptimi. Įdomu, kad ketvirtoje vietoje pagal paieškų dažnį yra Alytus – Vilnius maršrutas.

„Be abejo, kai kuriems miestams labai svarbus sezoniškumas. Pavyzdžiui, jei šiuo metu iš Palangos sulaukiame keliasdešimt paieškų per dieną, tai sezono metu šie skaičiai didėja dešimtimis kartų. Vis tik, jei lyginsime paieškų skaičių iš Palangos miesto šią ir praeitų metų gegužę, pastebėsime net 76 proc. vartotojų sumažėjimą. Įtakos turi ir orai, bet karantinas šiais metais kol kas labiausiai kiša koją“, – pasakojo M.Sakalauskas.

Karantinui įsibėgėjus, autobusų bilietus portale pardavinėjo vos vienas keleivių vežėjas. Balandžio pabaigoje jų buvo jau 11, o šiuo metu 16 vežėjų parduoda autobusų bilietus internetu. Iki karantino portale aktyviai veikė 22 vežėjai.

„Keleivių vežėjai atnaujina darbą labai skirtingai. Didieji sugrįžo pirmiau, vėliau prisijungė ir mažesni autobusų parkai. Be abejo, vežėjų skaičius nėra lygus atnaujintų reisų kiekiui. Jei didesni vežėjai atnaujina platesnį susisiekimo tinklą, tai mažesni kol kas atnaujina darbą tik tarp didžiausių miestų“, – pasakojo autobusubilietai.lt atstovas, pridūręs, kad kelionių autobusais internetu ieško daugiau moterys (65 proc.) nei vyrai (35 proc.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos