Kelio Marijampolė–Kaunas atkarpoje – chaosas: vilkikai išvažiavo prieš eismą

Penktadienio vakarą „Facebook“ vartotojai dalijosi vaizdo įrašu, kuriame užfiksuota pavojinga eismo situacija. Jame matyti, kaip „Via Baltica“ kelio Marijampolė–Kaunas atkarpoje vilkikai išvažiuoja prieš eismą. Internautai dėl situacijos kaltina neaiškų kelio ženklinimą.
Prieš eismą išvažiavę vilkikai kelyje Kaunas-Marijampolė / „Facebook“ nuotr.
Prieš eismą išvažiavę vilkikai kelyje Kaunas-Marijampolė / „Facebook“ nuotr.

Vaizdo įraše, kuriuo penktadienį vartotojas pasidalijo „Facebook" grupėje „Kur stovi policija. Saugus eismas. Kriminaliniai įvykiai“, matyti, kad tamsiu paros metu kelyje „Marijampolė-Kaunas“ atkarpoje prieš eismą išvažiavo net keli vilkikai.

Užfiksuota, kaip jie, vėliau turbūt supratę klaidą, įsijungia įspėjamąjį (avarinį) signalą.

Dėl potencialiai pavojingos eismo situacijos kai kurie vartotojai netruko kaltinti kelininkų darbo.

„Šaunuoliai kelininkai, su jų kasdien keičiamu tokiu žymėjimu remontuose tik to ir galima buvo laukti“, – rašė vienas.

Kitas rašė, jog „apgailėtina, kad kelyje „Via Baltica“ kelių saugumas yra toks“.

Prieš eismą išvažiavę vilkikai kelyje Marijampolė-Kaunas / „Facebook“ nuotr.
Prieš eismą išvažiavę vilkikai kelyje Marijampolė-Kaunas / „Facebook“ nuotr.

Tiesa, buvo ir tokių, kurie kritikavo vairuotojus.

„Pirmas dalykas, ką visi turėtų daryti – tai laikytis greičio apribojimų remonto ruože ir tada nebus tokių priekaištų“, – teigė internautas.

„Jei sunku gaudytis kelio remontuose (kurie normalu kad kasdien vyksta ir automatiškai dėl to ir keičiasi), reikėtų gal gerai pagalvoti sėdant už vairo“, – nurodė kitas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis