„Darbininkų traktorius tiesiog šluote šluoja vieną po kito visus šalikelėje pastatytus stulpelius su atšvaitais. Kažin, jie beverčiai?“, – atsiuntusi vaizdo įrašą teiravosi Rasa.
Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožų nuo 18 iki 21,544 km ir nuo 21,544 iki 22,700 km rekonstravimo darbus atlieka AB „Kauno tiltai“.
Rekonstrukcija pradėta 2016 kovo mėn., planuojama pabaiga – 2016 m. rugsėjo mėn. Projekto vertė – 2,5 mln. eurų be PVM.
Pasiteiravus, kodėl darbininkų traktorius niokoja valstybės turtą, AB „Kauno tiltų“ Komunikacijos specialistė Ieva Paliliūnienė patikino, jog atliekant kelio remonto darbus, tai nutinka gana dažnai.
„Signaliniai stulpelis, kurie buvo sugadinti, kaip ir kitas turtas, priklauso kelio savininkui. Prieš darbų pradžią rangovas kartu su statybviete perima iš kelio savininko ir visą jame esantį turtą. Ir tampa už jį bei jo perdavimą savininkui atsakingas. Tai yra rangovo rizika. Tad jis privalo atlyginti nuostolius“, – patikino I.Paliliūnienė.
Anot jos, statybos darbų metu, praleidžiant tranzitinį eismą per darbų ruožą, signaliniai stulpeliai paliekami tam, kad būtų aiškiai išryškinta kelio briauna, saugiam eismui užtikrinti. Statybos laikotarpiu gana dažnai pasitaiko, kad tokius kelio elementus apgadina/sugadina nepataisomai tranzitinis eismas arba rangovo mašinos ar mechanizmai.
„Tačiau, kaip ir buvo minėta, tai yra rangovo rizika, todėl rangovas privalo nuostolius savininkui atlyginti“, – pabrėžė ji.
Saugaus eismo priemonių prekyba užsiimančios UAB „Bipa“ duomenimis, tokio stulpelio mažmeninė kaina siekia apie 9 eurus be PVM.
„Be to, sugadinto stulpelio pakeitimo darbai atsieitų daugiau nei jis pats“, – patikino „Bipa“ atstovas.
„Kauno tiltų“ atstovė įvardijo kiek didesnę stulpelio kainą – 20 eurų.