07 04

Keliolikos centų klausimas: kodėl kai kurie automobiliai neturi alyvos matuoklės?

Dešimtmečius tai buvo įprasta automobilio priežiūros dalis – kartas nuo karto ištraukti variklio alyvos lygio matuoklę ir įsitikinti, kad tepalų vis dar pakanka.
„Audi S4“
„Audi S4“ / Organizatorių nuotr.

Ta matuoklė tėra ilga sugraduota plieno juostelė ar strypelis. Tai yra labai pigi ir lengva detalė. Tai kodėl gamintojai jos atsisako?

Tai yra centus kainuojanti detalė. (Dvortygirl, Wikimedia (CC BY-SA 3.0)
Tai yra centus kainuojanti detalė. (Dvortygirl, Wikimedia (CC BY-SA 3.0)

Kokio velnio žiūrėti į tą matuoklę? Krentantis alyvos lygis gali perspėti apie rimtus gedimus ar priminti, kad varikis tiesiog sensta. Kai kurie santykinai sveiki, eksploatacijai tinkami varikliai po truputį degina alyvą ir jos atsargas tenka papildyti dar prieš suplanuotą servisą. Alyvos lygio patikrinimas yra tiesiog paprastas diagnostikos ir automobilio priežiūros žingsnis. Galiausiai, kartais pastebėjus tepalų dėmę ant kiemo trinkelių tiesiog norisi įsitikinti, kad tepalai nepalieka būtent jūsų automobilio.

Dešimtmečius alyvos lygio matuoklė buvo įprasta automobilio detalė. „Ferrari“ ar „Rolls-Royce“, „Volkswagen Golf“ ar „Fiat 500“ – praktiškai visi lengvieji automobiliai ją turėjo. Automobliai su automatinėmis transmisijomis turėdavo dvi matuokles. Bet dabar kai kurie automobiliai alyvos matuoklės nebeturi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis