Turėjome tikslą parodyti, kad pasaulis sumažėja, kai keliauji geru automobiliu ir gerais keliais: per dieną galima nesunkiai nuvažiuoti ir po 1000 km. Tad tą pačią savaitę planavome ir Adrijos jūroje panardyti, ir pasiekti aukščiausiai Alpėse esančią hidroelektrinę, ir netgi pakilti iki amžinojo ledyno Hintertukse (Cilertalio slėnio pabaiga).
Jei perskaitysite kelionės „Vasara ant sniego“ straipsnių trilogiją, sužinosite, kaip tai pavyko ir kokie didžiausi iššūkiai.
Panašų projektą vystėme ir pernai, kai vidurvasarį nuvažiavome pas Kalėdų senelį į Laplandiją.
Kaip gimė pavadinimas „Vasara ant sniego“
Šiemet kitas automobilis ir kitas projektas, kuriam pavadinimą pasiskolinome iš 15min žiemą sukurtos slidinėjimo rubrikos. Pasirodo, daugybė skaitytojų yra radę progą nusifotografuoti su slidėmis ir „nelabai apsirengę“. Ar net su maudymosi kostiumėliais. Štai kaip tai galėtų atrodyti ir kaip atrodo, jei kalnuose nusistovi ramūs saulėti orai.
Šį kartą į kelionę važiavome visų ratų pavara varomu „Kia Sportage“. Dyzelinis variklis buvo eiklus, ekonomiškas ir greitkeliuose, ir kalnų serpantinuose. 136 AG išvystantis 1,6 CRDi variklis, 5500 km važiuojant gana ekstremaliomis sąlygomis, vartojo 6,8-7,2 l dyzelino.
Apie kelionės nuotykius, kiekvieno vairuotojo svajonių kelius – kitame ciklo „Vasara ant sniego“ straipsnyje. Pirma stotelė – Brno požemiai ir urvai.