Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kelionės su „Toyota Corolla“ II dalis: iš Europos geografinio centro – į Vakarus

Lietuviai Aidas Bubinas ir Vitoldas Milius, vairuojantys „Toyota Corolla“, siekia įamžinti šio modelio penkiasdešimtmetį ir tam paskyrė kelionę, pavadintą „Aplink pasaulio kepurę“. Pradėję Rusijos Rytuose Vladivostoke, jie per kiek daugiau nei penkias paras atsidūrė Vilniuje. Lapkričio 17-ąją, 14.00 val., jie pradėjo antrąją kelionės dalį.
Aidas Bubinas ir Vitoldas Milius
Aidas Bubinas ir Vitoldas Milius

Pradėję kelionę Lietuvoje esančiame geografiniame Europos centre, jie per 50 valandų tikisi pasiekti Portugalijoje esantį vakariausią Europos tašką – Uolos kyšulį. Kad kelionė nebūtų tokia lengva, „Corolla“ pravažiuos pro visų kertamų valstybių centrus: Lietuvos, Lenkijos, Vokietijos, Prancūzijos, Ispanijos ir Portugalijos.

Jeigu I etape buvo naudojama 1993-aisiais pagaminta „Toyota Corolla“, tai skersai Europą lietuviai važiuos su naujausiu „Corolla“ egzemplioriumi, turinčiu 1,6 l benzininį variklį ir automatinę pavarų dėžę.

„Iššūkis nuvažiuoti iš Vilniaus į Lisaboną per 50 valandų nėra didelis. Tačiau aplankant visų kertamų valstybių centrus, bus nelengva. Pradėsime nuo geografinio Europos centro Lietuvoje. Nors tų „Europos centrų“ yra ne vienas, tokius turi ir baltarusiai, ir lenkai, norime pabrėžti, jog būtent lietuviškas yra pats tikriausias, gražiausias ir geriausias“, – sakė V.Milius.

Aidas Bubinas ir Vitoldas Milius
Aidas Bubinas ir Vitoldas Milius

Analogiškai yra ir su valstybių centrais. Lietuvoje jis tik vienas, tačiau didesnėse valstybėse kaip Lenkijoje ar Vokietijoje „tikrųjų valstybės centrų“ yra po kelis. Tačiau labiausiai į vakarus nutolęs Europos taškas tėra vienas – Uolos kyšulys Portugalijoje.

Kelionę stebintiems siūlome konkursą: atspėti vidutines visos kelionės degalų sąnaudas (l/100 km). Automobilis – 2016 m. „Toyota Corolla“, turintis 1,6 l darbinio tūrio benzininį variklį (132 AG) ir automatinę pavarų dėžę.

Tačiau keliautojas įspėjo, kad gamintojo deklaruojamų vidutinių degalų sąnaudų (6,1 l/100 km) pasiekti greičiausiai nepavyks.

„Tai nebus ekonominis važiavimas. Važiuosime taip, kaip leidžia kelių eismo taisyklės. Jeigu Vokietijoje leidžiama važiuoti neribotu greičiu, tai ir važiuosime tiek, kiek leidžia oro ir eismo sąlygos bei automobilio galimybės. Tai bus sąnaudos, labai artimos realioms“, – pabrėžė V.Milius.

Aidas Bubinas ir Vitoldas Milius
Aidas Bubinas ir Vitoldas Milius

Savo spėjimus rašykite šio straipsnio komentaruose, o tiksliausiai atspėjusius paskelbsime lapkričio 19 dieną, apie 16 val. Lietuvos laiku, kai kelionė baigsis.

Vienam tiksliausiai atspėjusiam žmogui atiteks metinė „Auto Bild Lietuva“ žurnalo prenumerata, o penkiems arčiausiai buvusiems – „Continental“ kepurės.

Pirmojo „Toyota Corolla“ kelionės aplink pasaulio kepurę etapo metu 15min skaitytojai spėliojo, kiek laiko užtruks A.Bubinas su V.Miliumi važiuodami nuo Vladivostoko iki Vilniaus. Tikslus jų laikas – 122 val., o arčiausiai tokio atsakymo buvo Aidas Jurkštas, Mintautas Dūda ir Vytautas Ropė. Juos kviečiame nuo lapkričio 21 d. paskambinti į „Auto Bild Lietuva“ redakciją telefonu +370 659 55555 ir sutarti dėl prizų atsiėmimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento