Anot direkcijos, planą būtų pavykę įgyvendinti 98,3 proc. ir išasfaltuoti 767 kilometrų žvyrkelių, jei statybų bendrovė „Kamesta“ nebūtų atsisakiusi vykdyti sudarytų sutarčių. Su „Kamesta“ yra pradėtas teisminis procesas – iš bendrovės reikalaujama atlyginti 1 mln. eurų, teigiama Automobilių kelių direkcijos pranešime.
Šiemet žvyrkelių asfaltavimui yra numatyta skirti 128 mln. eurų, planuojama išasfaltuoti apie 445 kilometrus.
Kelių direkcija yra sudariusi žvyrkelių, kurie bus asfaltuojami 2018–2020 metais, sąrašą ir jį skelbia viešai. Sąrašas apima 1009 kilometrus žvyrkelių, kurie turi būti išasfaltuoti iki 2020 metų pabaigos.
„Valstiečių“ lyderis R.Karbauskis ketvirtadienį ryte pareiškė matantis problemų kelių sektoriuje, ypač asfaltuojant žvyrkelius. Jo teigimu, praėjusių metų žvyrkelių asfaltavimo planas yra neįvykdytas perpus.
„Yra problemos ir su keliais, kelių asfaltavimu regionuose, daugelis kitų dalykų, kurie kyla. Tai nereiškia, kad tas ministras turėtų trauktis, tiesiog atsakomybė tų žmonių, kurie dirba įstaigose, institucijose, pavaldžiose toms ministerijoms, matyt, vis tiek kas nors turės prisiimti atsakomybę. Praėjusių metų planas, pavyzdžiui, dėl žvyrkelių asfaltavimo yra neįvykdytas perpus. Bet kokiu atveju atsakomybė turės būti“, – žurnalistams sakė R. Karbauskis, atsakydamas į BNS klausimą, kokias mato problematiškiausias Vyriausybės veiklos sritis.
2018 metų sausio 1 dienos duomenimis, Lietuvoje buvo apie 6,8 tūkst. kilometrų žvyrkelių.