Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kelių direkcijai nesiseka rasti Panemunės aplinkkelio taisytojo

Kelių direkcijai vėl nepavyko rasti rangovo, galinčio ištaisyti prieš penkerius metus nekokybiškai pastatytą ir iki šiol nenaudojamą Panemunės aplinkkelį pasienyje su Karaliaučiaus sritimi.
Panemunės rytinis aplinkkelis
Panemunės rytinis aplinkkelis / „Kelprojekto“ nuotr.

Pakartotiniame sankasos stiprinimo rangovo konkurse negauta nė vieno pasiūlymo, nurodoma viešųjų pirkimų portale cvpp.lt.

Kelių direkcija BNS nurodė, kad konkursas bus skelbiamas iš naujo, dar kartą peržiūrėjus jo sąlygas.

Konkursą direkcija paskelbė birželio pradžioje ir tikėjosi sutartį su rangovu pasirašyti iki rugpjūčio.

Pirmą konkursą direkcija savo iniciatyva nutraukė kovą, nes tuomet keitėsi esminės jo sąlygos ir tiekėjai galėjo teikti alternatyvius pasiūlymus.

Buvęs Kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas anksčiau BNS sakė besitikįs rangovą rasti pavasarį, o darbus baigti rudenį.

Panemunės aplinkkelį statė Latvijos ir Lietuvos kelių ir tiltų statybos bendrovės „Latvijas tilti“ bei „Kauno keliai“., tačiau jos nesutiko savo lėšomis pataisyti defektų, todėl Kelių direkcija nusprendė darbus pirkti iš naujo, o rangovams atsisakius apmokėti išlaidas, žadėjo kreiptis į teismą.

Skelbta, kad kelias vietomis įdubęs apie 1 metrą dėl po juo esančio 5 metrų durpių sluoksnio. Ekspertai prieš kelerius metus nustatė, kad ruože su tiltu per Nemuną pastebėta ryški sankasos deformacija – jos nesutvarkius, per 10 metų kelias nusėstų dar 12,5 centimetro.

26,3 mln. eurų kainavusiu aplinkkeliu dabar naudojasi tik pasienio tarnybos, o eismą visiems planuota atverti, kai Rusija baigs statyti tiltą ir savo pusėje įrengs kelio infrastruktūrą.

10 mln. eurų paramos aplinkkeliui skyrė Europos Sąjunga.

Lietuva ir Rusija po kelerius metus trukusių diskusijų 2011 metų spalį pasirašė susitarimą dėl naujo tilto per Nemuną ir jo prieigų statybos. Tiltas, kuris sujungia Panemunę ir Tilžę (Sovetską), turėtų padidinti pasienio kontrolės punktų pralaidumą tarp Lietuvos ir Karaliaučiaus.

2015 metų spalį tilto prieigų statybos Lietuvos pusėje buvo baigtos, o komisija tuomet nerado pažeidimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais