Prie vieno svarbiausių Lietuvą kertančių kelių Ryga – Karaliaučius prisiglaudusią Kelmę visais laikais kirsdavo sunkiai suskaičiuojama daugybė pašto karietų ir pirklių vežimų. Neatsitiktinai šio Žemaitijos miesto herbe ratas su dešimčia stipinų ir sidabriniais ąžuolo lapais. Todėl lig šiol čia veikusi techninės apžiūros stotis atrodė kaip nedidelis nesusipratimas: įsispraudusi senutėliuose nuomojamuose angaruose, su nepatogiu, slalomo trasą tarp duobių primenančiu, privažiavimu ir depresiją varančiu fasadu.
„Tai antra didelė mūsų įmonės investicija per keletą pastarųjų metų. Po visiškai naujos stoties Kuršėnuose atidarymo buvo akivaizdu, kaip patikros spartą, kokybę ir žmonių nuotaiką koreguoja darbinė aplinka. Svarbu net tai, ką esame įpratę laikyti smulkmenomis, todėl įgyvendinus kai kuriuos į mūsų veiklos specifiką įsigilinusio architekto pasiūlymus, pats TA stoties pastatas tampo geru darbo įrankiu. Be to, čia sumontavom pačią naujausią patikros įrangą, todėl savo funkciją – eliminuoti iš eismo pavojų keliančias visų klasių transporto priemones – galėsim atlikti dar efektyviau“, – naujos TA stoties atidarymo šventėje kalbėjo „Šiaulių TAC“ vadovas Vaidotas Vaišvila.
Apžiūros centrą projektavęs telšiškis architektas Viktoras Katarskis savo ruožtu patvirtino, kad Kelmėje ryškiai matomos visos pastarojo meto tendencijos, susijusios su naujais patikros procedūrų reikalavimais ar padiktuotos COVID-19 pandemijos metu galiojusių rekomendacijų minimizuoti kontrolierių ir stoties svečių kontaktus.
„Pradėjus projektuoti Kelmės TAS kilo didžiajai koronaviruso banga, todėl buvo nutarta klientams suformuoti specialią erdvę patikros salėje, iš kurios jie gali saugiai stebėti kontrolieriaus darbą, ir sulaukti atsakymų į rūpimus klausimus dėl automobilių „sveikatos“, jei tik tokie kiltų. Vestibiulyje įrengtas savitarnos terminalas, todėl galima rinktis kaip sutvarkyti formalumus – kasoje ar visiškai savarankiškai. Be to, mes labai kruopščiai skaičiavome, kiek kokių erdvių reikia, kad be reikalo nenaudotume energijos patalpų šildymui ir apšvietimui.
Sakyčiau čia pavyko viską suderinti optimaliai“, – atviravo V. Katarskis.
V. Vaišvila pasidžiaugė ir tuo, kad persikelti į naująją Kelmės TAS pavyko išvengus problemų, susijusių pastaruoju metu žvėriškai išaugusiomis statybinių medžiagų ir darbų kainomis. Šis projektas pradėtas prieš beveik dvejus metus, o sukirtus rankomis su statybų bendrove buvo nupirkta didžioji dalis reikiamų medžiagų. Moderniausia „Šiaulių TAC“ stotis gali pasigirti A++ klasės termoizoliacinėmis charakteristikomis, todėl šildymo išlaidos turėtų būti itin kuklios. Čia taip pat yra moderni eilių valdymo sistema, išankstinės registracijos patikrai galimybė. Trijų kontrolierių darbo ir poilsio vietas patys kelmiškiai apdovanojo epitetu „idealios“.