Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ketvirtosios kartos „Subaru Outback“: kai verta mesti kelią dėl takelio

Jeigu reikėtų įvardinti automobilių gamintoją, kuris būtų žinomas išskirtinai dėl pagamintų automobilių su visų varančiųjų ratų pavara, vienas iš pirmiausiai šaunančių į galvą pavadinimų būtų „Subaru“, rašoma pranešime.
Subaru Outback
Subaru Outback / Autoplius.lt nuotr.

Šis automobilių gamintojas iš Japonijos ilgą laiką beveik visuose savo gamos modeliuose montavo tik visų varančiųjų ratų sistemą ir gali būti pagrįstai vadinamas šios technologijos pionieriumi. Jeigu „Audi“ tai darė tik galingesnėse bei brangesnėse versijose, „Subaru“ visų varančiųjų ratų sistemą montavo net tokiuose modeliuose, kaip „Justy“.

Žmonės, svarstantys apie šeimos automobilį, tačiau bijantys šiuo važiuoti sunkiau įveikiamais keliais, turėtų pasvarstyti apie šios markės modelį – ketvirtos kartos „Outback“. Sunku surasti kelią, ar sąlygas kurių neįveiktų padidintą prošvaisą turintis „Subaru“.

Nuo 2009 iki 2014-ųjų gaminti ketvirtos kartos modeliai viduje nesunkiai sutalpina 4 arba 5 asmenų šeimą. Talpioje šio automobilio bagažinėje užtenka keturkojui augintiniui arba vietos daiktams net ir ilgojo savaitgalio išvykai, o salono praktiškumu negali skųstis tie, kurie visada vaikšto nuo daiktų išsipūtusiomis kišenėmis – viduje apstu daiktadėžių.

Japonai tikrai galvojo apie praktiškumą ir šis automobilis yra stiprus vokiškų universalų varžovas. Visgi, kai kurių interjero medžiagų kokybė gali pasirodyti vidutiniška ar net prastoka – vos apie 200 tūkst. kilometrų nuriedėjusiuose „Outback“ pastebėsite nusitrynusias kai kurias vidaus detales.

Iš vairuotojo pozicijos atsiveria geras matomumas visomis kryptimis – netgi ropšiantis nelygiu bekelės ruožu galima nesunkiai įvertinti, koks atstumas skiria automobilį ir kliūtis. Dideli šoniniai langai taip pat patiks ir jaunesniems keleiviams – per juos atsiveria gana platus vaizdas.

Sritis, ties kuria „Subaru“ galėjo labiau pasistengti – akustinis komfortas. Ilgoje kelionėje, kurios didžiąją dalį sudaro važiavimas dideliu greičiu, viduje sėdinčius keleivius gali varginti vėjo keliamas triukšmas. To išspręsti nepadeda ir muzikos garsinimas – vienas triukšmas bandomas uždengti kitu.

Stipriosios „Subaru Outback“ kortos atsiskleidžia nuvažiavus nuo asfaltuoto kelio. Šio automobilio važiuoklė tiesiame kelyje nėra labai komfortiška – tą galima pajusti važinėjant netgi mieste. Tačiau įvažiavus į neasfaltuotą ruožą, universalo važiuoklė labai atidžiai klauso vairuotojo komandų. Tai vienas geriausiai tam pritaikytų tokių erdvių automobilių.

Tiesą, renkantis naudotą tokį ketvirtos kartos „Outback“ reikėtų atkreipti dėmesį į automobilio dugną. Gali būti, kad ankstesnis savininkas šiuo automobiliu važinėjo jo visiškai nesaugodamas, o pažeistos kai kurios detalės gali paskatinti koroziją arba išleisti nemažai pinigų neplanuotiems remontams.

„Subaru“ turi siauroką variklių ir pavarų dėžių gamą. Šis gamintojas ištikimas H formos arba horizontaliai opoziciniams varikliams, todėl „Outback“ galima įsigyti tiek su 4 cilindrų dyzeliniais, tiek su 4 arba 6 cilindrų benzininiais opoziciniais motorais.

Lankomiausiame šalies transporto skelbimų portale Autoplius.lt ketvirtos kartos „Subaru Outback“ kainos startuoja maždaug nuo 5300 eurų.

Tačiau tinkamai prižiūrėti, vėliau pagaminti ir papildomų investicijų nereikalaujantys modeliai gali kainuoti ir dvigubai brangiau.

2009 – 2014 metais gamintas ketvirtosios kartos „Subaru Outback“ – labai tvirtas, gerai surinktas ir patikimas automobilis, kuriam nebaisūs nei jokie keliai, nei patys nemaloniausi metų laikai.

VIDEO: Subaru Outback (2009-2014) - Autoplius.lt automobilio apžvalga

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos