Liepos mėnesį Korėjoje debiutuosiantis naujos kartos „Sportage“ buvo kruopščiai tobulinamas, siekiant nustatyti naujus segmento standartus. Įgyvendinti šį siekį padės pažangus išorės ir interjero dizainas, jungiamumo technologijos, taip pat dinamiškos, bet itin ekonomiškos jėgainės.
Rugsėjį „Kia“ pristatys specialiai Europos rinkai skirtą „Sportage“ versiją. Tai bus pirmas toks specializuotas modelis per visą jau 28 metus gaminamo miesto visureigio istoriją.
Kiek anksčiau šiemet pristatyta naujoji „Kia“ dizaino „Suderintų priešybių“ (angl. Opposites United) filosofija sulaukė itin palankių industrijos ekspertų įvertinimų. Ji buvo pritaikyta ir kuriant naujos kartos „Sportage“. Šios filosofijos įtaka juntama ne tik žvelgiant į išvaizdą, bet ir vertinant automobilio charakterį. Pirmosiose iliustracijoje aiškiai matyti užuominos į solidų, pažangiausiais sprendimais grįstą SUV stilių. Išskirtinai atrodantis automobilis sukurtas siekiant atkreipti dėmesį į gamtos kūrinių estetiką ir priešybių dermę.
Tvirta išorė, naujoviškas vidus
Naujasis „Sportage“ pasižymi tvirta laikysena, tačiau prie tokio charakterio puikiai dera ir rafinuotas siluetas. Išorės dizaine pastebimos aptakios unikalaus reljefo linijos. Automobilio priekis su kruopščiai detalizuotomis itin plačiomis tamsiomis grotelėmis atrodo provokuojančiai ir nepalieka abejingų. Galinėje dalyje stabili šoninė linija tolygiai leidžiasi naujojo „Kia“ logotipo ir „Sportage“ emblemos link.
Interjero eskizas atskleidžia vairuotojui patogų įrangos išdėstymą. Dizaineriai suderino išraiškingą stilių, aukščiausios kokybės medžiagų teikiamą jaukumą ir naujausias technologijas. Svarbiausia interjero detalė – integruotas dailiai atrodantis gaubtas ekranas.
„Semdamiesi įkvėpimo iš geriausių žmonijos papročių, suderinome gamtos natūralumą ir naujausias technologijos. Kurdami naująjį „Sportage“, metėme iššūkį nusistovėjusiems dizaino standartams ir sukūrėme azartišką bei šiuolaikišką automobilį. Jis išsiskiria kruopščiai apgalvotomis detalėmis ir naujoviškais interjero sprendimais, – komentavo „Kia“ viceprezidentas ir įmonės dizaino centro vadovas Karimas Habibas. – Užuot žengę vieną žingsnį į priekį, pristatydami „Sportage“ norime pakilti į aukštesnį SUV segmento lygį.“
Daugiau informacijos apie Europos rinkai skirtą naujojo „Sportage“ versiją bus atskleista rugsėjį.