Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

KIA automobiliams – pirkėjų pasitikėjimas

JAV tyrimų bendrovės „Strategic Vision“ organizuojamame „Total Quality Index Study“ tyrime du populiariausi „Kia Motors America“ modeliai „Optima“ ir „Soul“ pateko tarp geriausiųjų savo klasėje. Šiame kasmetiniame tyrime jaunatviški, stilingi ir nepriekaištinga surinkimo kokybe pasižymintys „Kia“ modeliai gavo aukščiausius įvertinimo balus ir nurungė kitus garsius prekinius ženklus. Antrus metus iš eilės „Soul“ modelis įvertintas aukščiausiu balu savo klasėje.
Atnaujinta „KIA Optima“
Atnaujinta „KIA Optima“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Strategic Vision“ tyrėjai ieško modernių, ryškių bei veržlių prekinių ženklų ir produktų. Skiriant balus prekiniams ženklams ir transporto priemonėms svarbiausią vaidmenį vaidina vartotojų atsiliepimai. 

„Iššūkių dvasios kupini „Kia“ produktai, nurungę konkurentus, pasižymintys išskirtiniu dizainu, aukščiausios klasės valdymo savybėmis, „cutting-edge“ technologija, turi išties išskirtinę vertę,“ – sakė KIA pardavimų ir rinkodaros viceprezidentas Michael Sprague.
„Strategic Vision“ atlikto „Total Quality Index Study“ tyrimo rezultatai yra akivaizdus „Kia“ progreso, kurį kompanijai pavyko pasiekti dėl ilgalaikio prekinio ženklo stiprinimo strategijos, nukreiptos į kokybę ir klientų pasitenkinimą, rezultatas,“ – pridūrė jis. 

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Atnaujinta „KIA Optima“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Atnaujinta „KIA Optima“

Tam, kad išrinktų šių metų „Total Quality“ laimėtojus, „Strategic Vision“ bendrovė apklausė daugiau negu 38 tūkstančius naujų automobilių savininkų. „Total Quality“ reitingas suteikiamas atsižvelgiant į automobilio patikimumą, vairavimo įspūdžius ir kitas emocijas, kurias patiria automobilių savininkai.   

„Strategic Vision“ analizuoja tiek holistinius, tiek realius, kokybei įtaką darančius aspektus,“ – teigė „Strategic Vision“ vyresnysis viceprezidentas Christopher Chaney.

Gamintojo nuotr./„KIA Soul“
Gamintojo nuotr./„KIA Soul“

„Kia“ gali pasigirti žemiausiu vartotojams kylančių problemų nusipirkus automobilį, procentu ir labai aukštais balais, vertinant automobilio išvaizdą, stilingai ir kruopščiai išbaigtą interjerą. Vienais iš aukščiausių balų klientai įvertino ir saugumą“, – sakė Ch.Chaney.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos