„Kia“ įelektrino Ženevą: „e-Soul“, „Niro“ ir netelpantis į rėmus „Imagine by Kia“

„Kia“ Ženevoje įrodinėja, kad neleis konkurentams dominuoti elektromobilių rinkoje. Korėjos gamintojas demonstravo savo naujausias technologijas. Visi automobiliai, demonstruoti tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje yra arba visiškai, arba iš dalies varomi elektros.
Koncepcinis modelis „Imagine by Kia“ Ženevos salone
Koncepcinis modelis „Imagine by Kia“ Ženevos salone / KIA nuotr.

Šioje parodoje buvo surengtas visiškai naujo elektromobilio konceptinio modelio „Imagine by Kia“ debiutas. Kartu su juo parodos stende stovi ir naujos kartos elektromobilis „e-Soul“, kuriam tai yra debiutas Europos rinkoje. Be to, „Kia“ paskelbė apie „Niro“ modelių atnaujinimą ir parodoje parodė net dvi „Niro“ versijas – paprastą hibridą ir „plug-in“ tipo hibridą, kurio akumuliatoriai gali būti pakraunami iš elektros lizdo.

Norėdama pademonstruoti savo technologijas, „Kia“ kompanija į parodą atvežė automobilius, kurie visi turi pažangią pavaros sistemą – hibridinę arba elektrinę.

Panašius savo modelius šių metų parodoje demonstruoja ir kiti didieji gamintojai: „Audi“, BMW, „Mercedes“, „Peugeot“.

Neišvengiama elektrifikacija

KIA nuotr./„Kia e-Soul“ Ženevos salone
KIA nuotr./„Kia e-Soul“ Ženevos salone

„Kia Motors Europe“ vykdantysis direktorius Emilio Herrera sakė, kad „automobilių elektrifikacija yra pagrindinis elementas, kuriuo „Kia“ kompanija grindžia savo pasaulinę tolesnio vystymosi strategiją. Šiuo metu vienas iš aštuonių pasaulyje parduodamų „Kia“ automobilių yra varomas elektros arba jo vidaus degimo varikliui sukti ratus padeda elektros variklis.

Kol daugelis automobilių gamintojų dar tik kalba apie savo planus elektrifikuoti savo gaminamus modelius, pažangios pavaros sistemos mūsų automobiliuose jau sėkmingai diegiamos daugelį metų ir įgauna vis daugiau populiarumo tarp pirkėjų. Šioje parodoje pristatydami naujos kartos „e-Soul“ ir atnaujintą „Niro“ hibridinių modelių gamą mes esame užtikrinti tokio tipo automobilių populiarumo didėjimu. Netrukus pristatysime dar daugiau tokių automobilių modelių.“

Ženevoje „Kia“ parodė ir naują pažangią „UVO CONNECT“ telematikos sistemą, kuri jau yra įdiegta naujuose šioje parodoje pristatytuose modeliuose. Artimiausiu metu ši technologija bus įdiegta ir į kitus „Kia“ modelius.

Pasaulinis „Imagine by Kia“ konceptinio elektromobilio debiutas

KIA nuotr./Koncepcinis modelis „Imagine by Kia“ Ženevos salone
KIA nuotr./Koncepcinis modelis „Imagine by Kia“ Ženevos salone

„Imagine by Kia“ konceptinis modelis buvo sukurtas kompanijos dizaino Europos centre Vokietijoje, Frankfurte.

„Kia Motors Europe“ viceprezidentas, atsakingas už dizainą, Gregory Guillaume, sako: „Kurdami šį automobilį mes įsivaizdavome ne tik elektromobilį, galintį nuvažiuoti pilnai pakrautais akumuliatoriais didelį atstumą, pakrovimo stotelių tinklą ar važiavimo dinamiką, bet ir pasistengėme suteikti pritrenkiantį įspūdį visiems, pamačiusiems šį kūrinį. Mes siekiame, kad šis automobilis, pravažiuojantis gatve, priverstų praeivius sustoti ir nulydėti jį žvilgsniais. Šis automobilis ne tik pakels jūsų pulsą, jeigu vairuosite jį lenktynių trasoje, bet ir hipnotizuos praeivius – tai naujas emocinis užtaisas, skirtas sudominti žmones elektra varomais automobiliais.“

Tai elektra varomas keturių durų automobilis, specialiai siukurtas taip, kad netilptų į jokius rėmus, kalbant apie kėbulo tipą. Savo formomis jis primena ir atletišką sedaną, ir praktišką krosoverį ir sportišką kupė. „Imagine by Kia“ yra skirtas parodyti, kuria kryptimi eis kompanijos automobilių dizaineriai, kurdami naujus būsimus „Kia“ modelius.

VIDEO: Pasižvalgykite po 89-ąją Ženevos automobilių parodą

„Kia“ Europos dizaino studijos kūrėjai pasistengė maksimaliai išnaudoti automobilio vidinę erdvę ir sukurti erdvų ir šviesų interjerą. Norėdami pasišaipyti iš naujausios didžiulių ekranų automobiliuose mados, dizaineriai jų šio automobilio viduje sumontavo net 21. Jie visi vienas paskui kitą išrikiuoti centrinėje konsolėje išilgai priekinio stiklo.

Nors šis automobilis nebus gaminamas serijiniu būdu, nemažai jo interjero ir eksterjero dizaino elementų bus panaudota būsimuose „Kia“ modeliuose.

„e-Soul“ Europos debiutas – automobilis su galimybe rinktis akumuliatorių talpą

Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./„Kia e-Soul“ Ženevos salone
Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./„Kia e-Soul“ Ženevos salone

Tai jau trečioji elektromobilio „e-Soul“ karta ir šį kartą ji kaip niekada išraiškinga ir įsimintina. Automobilis visada pasižymėjo išskirtiniu dizainu ir žaismingu charakteriu bet šįkart tai kaip niekad išryškinta. Pirmą kartą šis automobilis bus gaminamas Europoje, o pirkėjai galės rinktis vieną iš dviejų pavarų tipų – su 64 kWh arba 39,2 kWh talpos akumuliatoriais. Šis automobilis pasižymi net trečdaliu geresniu ekonomiškumu, negu dabar populiariausias Europoje tokio tipo automobilis. Europoje „Soul“ nebus parduodamas su vidaus degimo varikliu.

Žaismingas, šiuolaikiškas, išsiskiriantis – „e-Soul“ išlaikė savo „dėžutišką“ siluetą, tačiau eksterjeras pasižymi griežtesnėmis aštresnėmis linijomis ir turi daugiau technologiškų elementų.

Viduje automobilis itin technologiškas ir labai funkcionalus, o jo interjeras kurtas ir atsižvelgiant į garso sistemą bei jos skambesį. Salono apšvietimas ir šiame modelyje galės mirksėti į taktą salone skambančiai muzikai. Jame dar daugiau galimybių pasirinkti dar įvairesnes spalvas salone, o technologiškai automobilis turi kone visas sistemas, kurios šiuo metu naudojamos automobilių pramonėje – nuo belaidžio telefono pakrovėjo, prietaisų atvaizdavimo ant priekinio stiklo, iki itin aukštos kokybės „Harman Kardon“ audio sistemos.

Prietaisų skydelis – tai 10.25 colių skersmens ekranas su pažangiausia „UVO CONNECT“ telemetrijos sistema. Čia galima matyti viską – nuo eismo intensyvumo realiu laiku, iki oro ar greta esančių laisvų parkavimo vietų. „e-Soul“ modelyje ši sistema papildomai suteikia informaciją apie šalia esančias elektros krovimo stoteles. Prie sistemos galima prisijungti ir naudojantis išmaniuoju telefonu ir per atstumą keisti kai kurias funkcijas, pavyzdžiui pašildyti ar atvirkščiai atvėsinti automobilio saloną prieš kelionę.
Naujasis „e-Soul“ prekyboje pasirodys jau pirmąjį šių metų ketvirtį, tačiau tik kai kuriose Europos rinkose ir vėliau geografija plėsis.

Atnaujintas „Niro“ modelis ir dvi hibridinės modifikacijos

Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./KIA „Niro Hybrid” ir „Plug-in Hybrid” Ženevos salone
Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./KIA „Niro Hybrid” ir „Plug-in Hybrid” Ženevos salone

Tai pasaulinis atnaujinto „Niro“ debiutas. Ženevoje debiutavo atnaujinti modeliai su modernizuota hibridine sistema ir „plug-in“ hibridinė versija. Tai populiariausias pasaulyje hibridinis „Kia“ taip vadinamas „krosoveris“, kuris derina padidinto pravažumo automobilio ir praktiško itin mažai emisijų išmetančio automobilio savybes.

Atnaujinta ne tik automobilio išorė, bet ir interjeras. Jame panaudota daugiau aukštos kokybės medžiagų, nauja spalvų gama. Be to, ir „Niro“ modeliuose nuo šiol montuojama nauja itin pažangi „UVO CONNECT“ sistema.

Nuo 2016 metų, kai šie automobiliai pasirodė prekyboje, visame pasaulyje buvo parduota daugiau kaip 270 000 „Niro“ modelių, iš kurių daugiau kaip 100 000 važinėja Europos keliais.

Pernai „Niro“ buvo penktas pagal populiarumą „Kia“ modelis Europos rinkoje, o jo populiarumas palyginus su metais anksčiau padidėjo net 33 procentais, iš kurių buvo nupirkti 34 642 vnt. hibridiniai ir dar 9 951 vnt. „plug-in“ tipo hibridinių modelių.

Atnaujinto „Niro“ modelio prekyba visoje Europoje prasidės antrą šių metų ketvirtį.

Visiems „Kia“ automobiliams, tai ppat kaip ir šių metų Ženevos automobilių parodos naujienoms, yra suteikiama 7 metų arba 150 000 km ridos garantija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų