Jeigu vieną paskui kitą sustatytume 15 mln. „Optima“ sedanų, kurių kiekvieno ilgis siekia 4 845 mm, jie apjuostų Žemę (planetos perimetras siekia 40 000 km) 1,8 karto!
B segmentui priklausantis „Rio“ modelis pelnytai gali būti vadinamas eksporto karaliumi. Iki šių metų gegužės kompanija eksportavo 2,23 mln. „Rio“. Šiam modeliui įkandin seka kompaktinis visureigis „Sportage“ (1,57 mln.), A segmentui priklausantis „Picanto“ modelis (1,43 mln.) bei vidutinio dydžio visureigis „Sorento“ (1,08 mln.).
„Kia“ daugiausia automobilių (6,03 mln.) buvo išgabeno į Šiaurės Ameriką. 3,35 mln. automobilių iškeliavo į Europą, 2,52 mln. – į Artimuosius Rytus ir Afriką, 1,71 mln. – į centrinę ir Pietų Ameriką (įskaitant Karibų salas) ir 1,29 mln. – į Azijos ir Ramiojo vandenyno regioną.
Nuo 2011 metais pasiektos 10 mln. vnt. eksporto ribos „Kia“ kompanijai prireikė vos ketverių metų ir trijų mėnesių, kad užliptų ant 15 mln. žyminčio laiptelio.
Pietų Korėjoje „Kia“ automobiliai yra gaminami keturiose gamyklose. Gamintojai nuolatos investuoja į gamyklų tobulėjimą ir technologijų vystymą, kad užtikrintų efektyvią vidaus gamybos sistemą kiekviename automobilio surinkimo etape. Kompanija taip pat padidino metinės gamybos mastus nuo 800 000 vnt. 2000 metais iki 1,71 mln. 2014 m. Net 70 proc. produkcijos kompanija eksportuoja į kitas šalis.
Šiuo metu veikia dar penkios modernios „Kia“ gamyklos, įsikūrusios už Pietų Korėjos ribų: JAV Džordžijos valstijoje („Kia Motors Manufacturing Georgia”), Slovakijoje („Kia Motors Slovakia”) bei Kinijoje („Dongfeng Yueda Kia Motors”). Šiuo metu statoma pirmoji „Kia“ gamykla Meksikoje. Masinė gamyba joje prasidės 2016 metų viduryje. Planuojama, kad kasmet joje bus pagaminama apie 300 000 automobilių.