SZ technologija sukuria atskiras akustines zonas automobilio viduje, kurios leidžia akustiškai izoliuoti vairuotoją ir kiekvieną keleivį atskirai. Daugybė automobilyje sumontuotų garsiakalbių naudojantis mokslininkų atrastais principais reguliuoja (sumažina arba padidina) tam tikrų garsų lygius ir tam tikras garso bangas. Tai leidžia atskirti garsus, kuriuos gali girdėti atskirose sėdynėse sėdintys keleiviai ir juos vieną nuo kito visiškai izoliuoti. Panašiu principu šiuo metu veikia triukšmą slopinančias sistemas turinčios ausinės.
„Kai prasidės autonominių automobilių era, žmonės, keliaujantys automobiliuose, reikalaus vis daugiau galimybių padaryti savo kelionę kaip galima patogesnę ir įdomesnę. Tokios technologinės inovacijos kaip SSZ sistema leis patenkinti net pačių reikliausių vartotojų norus,“ – sako KIA korporacijos NVH tyrimų laboratorijos mokslininkas Kang-Duck Ih.
Žmonių muzikos skoniai labai skiriasi. Kai kurie naudojasi ausinėmis, kad galėtų netrukdydami aplinkiniams klausytis savo mėgstamos muzikos, tačiau tai kelia ir nereikalingus socialinius barjerus, nes neįmanoma bendrauti su šalia sėdinčiais. Jeigu keliautumėte automobiliu, kuriame įrengta SSZ technologija, kiekvienas keleivis galėtų prisijungti prie telefono „Bluetooth“ technologijos pagalba ir galėtų klausyti sau patinkančios muzikos netrukdydamas kitiems, o kiti netrukdytų jam.
SSZ technologija taip pat leidžia kalbėtis telefonu su laisvų rankų įranga netrukdant kitiems ir užtikrinant pokalbio privatumą.
Negana to, ši technologija neleidžia keleiviams girdėti garsų, kurie yra būtini vairuotojui. Pavyzdžiui, navigacijos sistemos komandas, įvairius perspėjimus bei informaciją apie automobilio būklę ir t.t. Vairuotojas juos galės girdėti, bet tuo pat metu keleiviai galės mėgautis tyla arba netrukdomi klausytis savo muzikos. Tai itin svarbu, pavyzdžiui, jeigu automobilyje vežate miegantį vaiką. Jam gali būti sukurta visiškos tylos ir ramybės zona.
SSZ technologija buvo kuriama nuo 2014 metų, o iki visiškai paruoštos serijinei gamybai versijos mokslininkams reikia dar bent dvejų metų.