Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Kia Motors“ tikslas – 11 elektra varomų automobilių: kada juos pamatysime?

„Kia Motors Corporation“ rugsėjo 16-ąją „Hwasung“ gamykloje Korėjoje vykusio renginio metu pristatė savo ateities elektromobilių strategiją. Įmonės tikslas – reaguoti į sparčiai augančią paklausą ir įsitvirtinti lyderio pozicijoje globalioje elektromobilių rinkoje. Tai bus pasiekiama didinant elektra varomų modelių gamą bei sudarant naujas sutartis su įkrovimo infrastruktūrą diegiančiomis įmonėmis, rašoma pranešime.
Kia elektromobiliai
Kia elektromobiliai / KIA nuotr.
Temos: 2 KIA Elektromobilis

„Kia“ jau pardavė daugiau nei 100 tūkst. elektromobilių nuo pirmojo elektra varomo modelio, „Kia Ray EV“, pasirodymo 2011 m. Nuo tada mes pradėjome didinti elektromobilių pasiūlą įvairiose rinkose ir artimiausiais metais šį procesą dar paspartinsime. Tikslindami savo verslą į elektromobilius, mes tikimės, jog vien elektra varomi modeliai sudarys 25 proc. mūsų pardavimų 2029 m.“, – teigė „Kia“ prezidentas ir generalinis direktorius Ho Sung Songas.

„Plan S“ – elektrifikacijos strategija

2020 m. sausio mėnesį pristatyta „Plan S“ strategija numato, jog iki 2025 m. „Kia“ gamoje bus 11 elektra varomų automobilių. „Kia“ tikisi, jog išsivysčiusiose rinkose – Korėjoje, Šiaurės Amerikoje ir Europoje – elektromobilių pardavimas sieks 20 proc. nuo visų „Kia“ parduotų transporto priemonių.

Rugsėjo 16-ąją vykusio renginio metu „Kia“ patvirtino, jog 2027 m. modelių gamą papildys dar septyni elektromobiliai.

Pirmoji elektrinė naujiena – modelis, pavadintas CV – bus pristatytas 2021 m. Jis nubrėš naują „Kia“ dizaino kryptį ir visą į elektra varomus modelius nukreiptą verslo strategiją.

„Kia“ ketina sparčiai reaguoti į rinkos poreikius ir pristatyti įvairius elektra varomus automobilius – subalansuotus kelionėms urbanizuotose vietovėse, ilgoms kelionėms ar itin greitus, sportiškus modelius. Tą pasiekti leis naujoji skirtingiems modeliams pritaikoma E-GMP („Electric-Global Modular Platform“) platforma.

Nauji pardavimo būdai

Kita inovacijų sritis yra elektromobilių pardavimas. „Kia“ siekia sukurti papildomas pirkimo galimybes klientams – pavyzdžiui, automobilio prenumeratą, elektromobilio baterijos lizingo bei nuomos paslaugas, įvairius antrinio baterijų panaudojimo verslus.

„Kia Motors“ planuoja plėsti popardaviminio aptarnavimo infrastruktūrą. Vien Korėjoje elektromobiliams pritaikytų servisų skaičius 2030 m. pasieks 1 200, kitose rinkose jau šiemet pasieks 600, o 2023 m. – 2 000. Gamintojas taip pat kuria savo programas, kurios bus skirtos elektromobilius aptarnaujantiems profesionalams mokyti.

KIA nuotr./Kia prezidentas Ho Sung Songas
KIA nuotr./Kia prezidentas Ho Sung Songas

Ne mažiau svarbus dalykas yra įkrovimo infrastruktūra. Korėjoje „Kia“ iki 2030 m. tikisi įrengti apie 1 500 elektromobilių įkrovimo vietų, o visa gamintojo grupė – 120 itin greito įkrovimo vietų. Jos 2021 m. bus įrengtos centrinėse miestų dalyse bei aštuonias Korėjos provincijas jungiančiuose greitkeliuose. Europoje artimiausiais metais „Kia“ įrengs daugiau nei 2 400 kroviklių, o Šiaurės Amerikoje – apie 500.

Įkrovimo infrastruktūra yra itin svarbi sklandžiai elektromobilių plėtrai, tad „Kia“ investavo į „Ionity“ – įmonę, Europoje diegiančią greitojo įkrovimo vietas elektromobiliams. Korėjiečių gamintojas taip pat ketina stiprinti partnerystes su įvairių šalių vyriausybinėmis organizacijomis ir prisidėti elektrifikuojant viešąjį transportą bei kuriant įkrovimo infrastruktūrą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos