Moderniosios hibridinės technologijos taps ryškiausiu naujojo „Kia“ sedano bruožu. Per ateinančius 12 mėnesių kompanija planuoja pristatyti iš karto net dvi ekologiškas hibridines „Optima“ versijas – paprastą ir „plug-in“ tipo hibridą.
2016 m. antrą ketvirtį debiutuosiantis „Optima PHEV“ („Plug-in Hybrid“) bus pirmasis „Kia“ sukurtas „plug-in“ tipo hibridinis modelis. Kompanija žada būsimuosius savininkus pradžiuginti didesne baterijos talpa ir gerokai didesne rida automobiliui važiuojant naudojantis vien tik elektros energija.
Antrasis – „Optima Hybrid“ (HEV) – modelis žavės didesnės talpos baterija, galingesniu elektriniu varikliu ir patobulinta transmisija. Kompanija tikisi, kad dėl šių pokyčių naujasis modelis bus 10 proc. ekonomiškesnis už ankstesnes „Optima Hybrid“ versijas.
Hibridinių automobilių gerbėjai naująjį „Optima HEV“ galės išvysti jau pirmąjį 2016 m. ketvirtį.
Su 50 kW elektriniu varikliu derinama baterija suteiks naujajam „Optima PHEV“ modeliui galimybę įveikti iki 44 km važiuojant vien elektra
„Optima PHEV“ varoma tik elektros variklio važiuos didesnį atstumą
Naujausios kartos „Optima PHEV“ modelis turės 9,8 kHW ličio-polimerų bateriją, kuri dabartinio „Optima Hybrid“ modelio bateriją savo talpa lenkia net šešis kartus. Su 42 proc. galingesniu 50 kW elektriniu varikliu derinama baterija suteiks naujajam „Optima PHEV“ modeliui galimybę važiuoti didesniu greičiu naudojant tik elektros energiją.
Inžinierių komanda tikisi, kad greitai prekyboje pasirodysiantis modelis galės vien „elektriniu“ režimu nukeliauti iki 44 km.
Moderniausios hibridinės technologijos bus derinamos su produktyviu 2.0 l „Nu“ keturių cilindrų GDI (angl. „gazoline direct injection“) varikliu su tiesioginiu degalų įpurškimu, pasižyminčiu 153 AG galia ir 189 Nm sukimo momentu. Šis motoras dirbs drauge su elektros varikliu. Bendra visų varomųjų komponentų galia sieks 202 AG, esant 6000 aps./min. Ši galia ratams bus perduodama per 6 pavarų automatinę transmisiją.
Remiantis kompanijos atliktais tyrimais, naujojo „Optima PHEV“ degalų sąnaudos turėtų siekti apie 2,9 l/100 km. Pilnai įkrauti bateriją bus galima per mažiau nei 3 valandas.
„Optima Hybrid“: mažesnės degalų sąnaudos ir gausesnė komplektacija
Sekdamas pirmosios kartos „Optima Hybrid“ populiarumu, naujasis modelis turės dar daugiau naujausių technologijų. Tikimasi, kad pokyčiai lems 10 proc. mažesnes degalų sąnaudas.
Naujo „Optima Hybrid“ modelio „širdis“ – 2,0 l 153 AG „Nu“ GDI variklis, derinamas su šešių pavarų automatine transmisija. Atnaujinta transmisija turi joje įmontuotą 38 kW elektrinį variklį. Bendra visų varomųjų komponentų galia siekia 192 AG, esant 6000 aps./min. Naujos kartos transmisijos elektrinis tepalo siurblys prisideda prie ekonomiškumo rodiklių gerinimo ir ekologijos.
Variklio ir transmisijos darbą papildo atnaujintas ličio-polimerų akumuliatorius, kurio talpa siekia 1,62 kWh (+ 13 proc.). Akumuliatorius paslėptas po bagažinės grindimis, taigi nebeužims kroviniams skirtos vietos.
„Kia“ planai: iki 2020 m. – 25 proc. didesnis degalų efektyvumas
Visame pasaulyje populiaraus „Kia“ modelio hibridinės versijos yra pasiruošusios pateisinti ambicingą kūrėjų tikslą – iki 2020 metų tapti mažomis emisijomis pasižyminčių automobilių rinkos lyderiais. Per ateinančius penkerius metus „Kia“ išplės savo „žaliųjų“ automobilių modelių gamą nuo dabar turimų 4 iki 11 ir sieks bendrą savo gaminamų automobilių degalų sąnaudų efektyvumą pagerinti iki 25 proc.
Platesnė mažomis emisijomis pasižyminčių transporto priemonių gama pademonstruos ir platesnį hibridinių technologijų spektrą: nuo hibridų iki „plug-in“ tipo, elektromobilių ir vandenilio kuro elementais varomų modelių. „Kia Optima PHEV“ didelės talpos ličio-polimerų akumuliatorius ir transmisijoje sumontuotas elektros variklis bus ir toliau tobulinami.
Siekdama pažangos, kompanija taip pat žada modernizuoti 7 iš 10-ies dabar turimų savo variklių. Jie bus pakeisti naujausios kartos dyzeliniais ir benzininiais agregatais, padidės turbokompresorių turinčių variklių skaičius. „Kia“ planuose taip pat numatytos pažangesnės transmisijos bei 5 proc. lengvesnės kėbulo konstrukcijos. Šį tikslą padės pasiekti platesnis ypač tvirto ir lengvo plieno naudojimas automobilių konstrukcijoje.