Iš įvairiausių pasaulio vietų į Europos vidurį susirinkę žurnalistai neturėjo galimybės išbandyti naujojo „KIA Stonic“ – gamintojas tik parodė, kaip šis modelis atrodo, ir leido jį pačiupinėti.
„B segmento SUV rinka 2020-aisiais turėtų pralenkti C segmento SUV modelius – tuomet vienas iš dešimties Europoje parduodamų automobilių priklausys „Stonic“ segmentui. Šis segmentas pritraukia įvairiausius žmones – 21 proc. klientų prieš tai turėjo supermini modelius, 15 proc. – šeimyninius hečbekus“, – pristatymo metu sakė „KIA Motors Europe“ Operacijų vadovas Michaelas Cole‘as.
Jis įsitikinęs, kad „Stonic“ susilauks sėkmės dėl unikalios KIA suteikiamos 7 metų garantijos, gamintojo įvaizdžio, patrauklaus dizaino ir augančio B segmento krosoverių sektoriaus.
Šių eilučių autorius linkęs sutikti su M.Cole'o pastebėjimais, tačiau vieną dalyką verta paminėti dar – tai didelė erdvė tiek salone, tiek bagažinėje (352 l). O ant galinės sėdynės nesunkiai įsitaiso tiek 180 cm, tiek ir aukštesni žmonės – tiesa, jos patogumas gali būti kvestionuojamas ilgesnės kelionės metu.
Renkantis automobilį, žadamos didelės jo individualizavimo galimybės: „Stonic“ bus galima komplektuoti su 20 dviejų tonų spalvų derinių ir pasirinkti vieną iš penkių stogo atspalvių.
„KIA Stonic“ pirkėjai galės rinktis iš trijų benzininių (1,0 T-GDI su turbina, 1,25 l ir 1,4 l atmosferiniai) bei vieno dyzelinio 1,6 l variklio. Pavarų dėžė kol kas siūloma tik viena – 6 laipsnių mechaninė.
Automobilis turės daugelį kituose KIA modeliuose sutinkamų elektroninių sistemų, tarp jų ir „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ suderinamumą. Saugumo sistemos, kaip autonominis stabdymas ar automatiškai perjungiamos artimosios ir tolimosios šviesos, taip pat bus komplektuojamos šiame nedideliame automobilyje.
„KIA Stonic“ prekyboje Europoje pasirodys šių metų trečiąjį ketvirtį, o spalio–lapkričio mėnesiais turėtų pasirodyti ir Lietuvoje. Šio automobilio modifikacijų kainos dar nežinomos.