Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Kia” ruošiasi pasaulio futbolo čempionatui

„​Kia” korporacija yra viena pagrindinių pasaulio futbolo čempionato, kuris šiemet vasarą vyks Brazilijoje, rėmėjų. Tačiau Korėjos kompanija neapsiriboja tik šios, populiariausios pasaulyje sporto šakos, palaikymu.
„Kia Cee`d“
„Kia Cee`d“ / „Kia” nuotr.

Ta proga, visiems futbolo fanams „Kia” paruošė tikrą staigmeną – išleido specialią savo populiariausio Europoje automobilio „Cee’d” modelio versiją,  pavadintą „FIFA Edition”. 

„Tai itin ribotos serijos modeliai. Trims Baltijos šalių rinkoms bus pagaminti tik 120 tokių automobilių“, – sako UAB „Kia Auto“ direktorius Gintaras Kaukėnas. 

Specialius „FIFA Edition“ modelius bus galima užsisakyti ne tik penkerių durų hečbeko, bet ir universalo kėbulais.Tai maksimalios standartinės komplektacijos automobiliai, kurie papildomai turi navigacinę įrangą, kurią galima valdyti balsu, galimybę atnaujinti navigacijos žemėlapius nemokamai viso automobiliui taikomo garantinio laikotarpio metu (7 metams).

„Kia” nuotr./„Kia Cee`d FIFA edition“
„Kia” nuotr./„Kia Cee`d FIFA edition“

Be to, automobiliuose jau kaip standartinė įranga sumontuota ir galinio vaizdo kamera. Nepaisant itin gausios įrangos (galinės eigos davikliai, dviejų zonų automatinė klimato kontrolės sistema, 16 colių lengvojo lydinio ratlankiai ir t.t.), futbolo čempionatui skirtos versijos automobiliai pirkėjams siūlomi net 8700 litų mažesnėmis kainomis. Be to, kiekvienas automobilis yra papuoštas specialiomis pasaulio futbolo čempionato emblemomis.

„Norime patraukti tikrų futbolo mėgėjų dėmesį, todėl Lietuvoje visi, nusipirkę specialios versijos „Cee‘d“ automobilius dovanų dar gaus ir po firminį šiam pasaulio čempionatui pagamintą futbolo kamuolį“, – sako Gintaras Kaukėnas. 

„Kia” nuotr./FIFA Pasaulio taurė
„Kia” nuotr./FIFA Pasaulio taurė

Pirmieji „Kia Cee‘d FIFA Edition“ jau pasiekė Lietuvą. Pigiausia „FIFA Edition“ versija Lietuvoje kainuoja nuo 50 990 litų. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos