BYD teigia, kad su 1,5 litro „turbo“ benzininiu varikliu bei dviem papildomais elektros motorais ši mašina 100 km/val. pasiekia per 6 sekundes. Bendra 298 AG ir 440 Nm galia, 50 km su pilnai įkrautomis baterijomis įveikiamas atstumas ir 2,0 l/100 km vidutinės sąnaudos, važiuojant hibridiniu režimu skamba išties patraukliai.
Tačiau hibridinę šio automobilio versiją gamintojas nutarė pareklamuoti suvaidintomis „drag“ tipo traukos lenktynėmis. O tai jau privertė šiek tiek suabejoti tokiais deklaruojamais gamintojo parametrais.
Traukos lenktynėse „BYD Qin“ aplenkė tokius automobilius, kaip „Nissan 350Z“ ar net „Mitsubishi Evolution“. Tačiau atkreipkite dėmesį į režisūrą – po starto matoma, kaip vos 200 AG turintis „Subaru BRZ“ kapstosi pačiame gale, tačiau kažkokiu magišku būdu finišo liniją šis automobilis kerta trečioje vietoje. Juk kiekvienas žino, kad BRZ/GT86 nėra sukurti „drago“ lenktynėms. Taip pat siūlome atkreipti dėmesį ir į „Mitsubishi Evolution“ startą.
Kinai paviešino ir dar vieną klipą, kuriame jų „hibridinis etalonas“ lenktyniauja prieš dar galingesnius automobilius, tačiau apgailėtinas montažas neleidžia suprasti, kaip „BYD Qin“ sekėsi lenktyniauti prieš „Porsche 911“ arba „Ford Mustang“ automobilius.
Kad ir kaip būtų, visko sureikšminti nereikėtų – Kinijoje tokia praktika, kada vietiniai automobiliai yra geresni nei „vakarietiški“, yra taikoma jau ne pirmą (ir tikrai ne paskutinį kartą).