Po įspūdingu vardu slepiasi Kinijos bendrovė IAT, praneša autoexpress.co.uk. O po origamio lankstinį (arba filmų herojaus Betmeno automobilį) primenančio visureigio lankstytomis formomis – „Ford F-550“.
Automobilis, beje, pagamintas Europoje, tačiau jo matmenys – toli gražu ne europietiški. Beveik 6 m ilgio visureigis sveria neįtikėtinai daug – 4,5 t. Jei pirkėjas pasirenka šūviams atsparų kėbulą, bendras svoris išauga iki 6 tonų.
Po kapotu – 6,8 l darbinio tūrio V10 formos motoras, paveldėtas iš „Ford F-550“ pikapo. Teigiama, kad šis variklis gali generuoti 395 AG. Standartinės įrangos dalis – 6 laipsnių automatinė pavarų dėžė, visi varantieji ratai ir pneumatinė važiuoklė tiek priekyje, tiek gale.
Interjeras pribloškia, mat prabanga čia – sunkiai įtikima. Gamintojas akcentuoja, kad pirkėjai galės pagal savo įgeidžius susiderinti norimus odos ir kitų medžiagų atspalvius. Tarp privalumų yra, pavyzdžiui, kavos aparatas, televizorius, galintis transliuoti palydovinės televizijos signalą, šaldytuvas, žaidimų konsolė „Sony Playstation PS4“ ir kitkas. Skelbiama, kad tokių visureigių bus viso labo kelios dešimtys.
Tiesa, yra viena problema. Nepaisant didelio darbinio tūrio variklio, išjudinti sunkiasvorį automobilį sudėtinga, tad milžino maksimalus greitis – 140 km/val. Tai reiškia, kad 1,56 mln. svarų (1,78 mln. eurų) kainuojantis visureigis yra toks pats lėtas, kaip, pavyzdžiui, „Dacia Sandero“. Klausimas apie tai, ar kas nors norės įsigyti įspūdingą visureigį, lėtą lyg vėžlys, lieka neatsakytas.