Kinas sukūrė elektra varomą važiuojantį lagaminą

Turint omenyje plėšikiškas automobilių stovėjimo aikštelių kainas greta oro uostų, šis kino išradimas turėtų tapti ne tik didmiesčių gyventojų, bet ir turistų geidžiamu objektu. Susikrauni lagaminą, sėdi ir važiuoji! Netgi su šiokiu tokiu vėjeliu.
Lagaminas ant ratų
Motoroleris-lagaminas

Išradingumo nestokojantis ūkininkas iš Kinijos He Liangcai susikonstravo daugiafunkcinę transporto priemonę, kuria galima sėkmingai, greitai ir beveik už dyką nuvažiuoti iš taško A į tašką B. Ir nusivežti ir bagažą ar kokį krovinį.

Vos 7 kg sveriančio lagamino ratus suka elektros energija iš baterijų. Visiškai įkrautomis baterijomis 2 suaugusieji tokiu lagaminu gali keliauti maksimaliu 20 km/val. greičiu, o energijos pakaks 60 km kelionei. Jei keliausi vienas, riedėsi ir toliau, ir truputį greičiau. Be kita ko, važiuojančiame lagamine įrengta GPS navigacinė sistema ir signalizacija.

Iš esmės tai yra elektrinis motoroleris su lagamino pavidalo karkasu. Vairuotojui tereikia apžergti savąjį lagaminą, įsitverti į vairo rankenėles ir, suktelėjus vieną jų, važiuoti. Demonstracinio bandymo metu He Liangcai lagaminu nukeliavo iš savo namų į Changsha geležinkelio stotį (centrinė Hunano provincija). Nuotolis – apie 11 km.

Išradėjo teigimu, jis važiuojančio lagamino koncepciją kūrė ir tobulino 10 metų. Tai – ne pirmas jo išradimas. 1999 m. labai nedaug akademinių mokslų ragavęs He Liangcai sukūrė specialia premija įvertintą automobilinę saugumo sistemą. O idėja susikonstruoti važiuojantį lagaminą kinui šovė į galvą po to, kai vienos kelionės į JAV metu jis prarado bagažą.

VIDEO: Važiuojantis lagaminas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis