Pasak organizacijos, praėjusį mėnesį iš viso buvo parduota 1,87 mln. lengvųjų automobilių, o hibridinių ir elektromobilių pardavimai didžiausioje automobilių rinkoje padvigubėjo, lyginant su 2021 metų rugpjūčiu.
Pardavimai buvo smarkiai sumažėję gegužę, kai smuko 17 proc., palyginti su 2021 metų geguže, o balandį – dar labiau, ir tai buvo didžiausias kritimas nuo 2020 metų, kai siekė 40,4 procento.
Kinijos vyriausybė liepą įvedė virtinę priemonių, įskaitant mokesčių lengvatų pratęsimą, siekdama paskatinti elektromobilių pardavimus sulėtėjusios ekonomikos fone.
Kinijos elektromobilių rinka yra ypač konkurencinga, o gamintojos stengiasi pasinaudoti pramonės suaktyvėjimu, kurį pastaraisiais mėnesiais paskatino dosnios vietos valdžios subsidijos įsigijimui.
Priemonės skirtos paremti ekonomiką tuo metu, kai dėl atskirų COVID-19 protrūkių skelbiami karantinai Kinijoje sumažino vartotojų entuziazmą ir verslo pasitikėjimą.
Vietos gamintojos „Geely“ pardavimai rugpjūčio mėnesį šoktelėjo 429 proc., palyginti su analogišku mėnesiu prieš metus.