Kinijos kompanija nusitaikė į elektromobilius: užmojai didesni nei „Teslos“

„Evergrande“ yra turbūt didžiausia nekilnojamo turto kompanija pasaulyje, kuri daug investuoja į tokias elektrinių transporto priemonių kompanijas, kaip „Faraday Future“ bei Švedijos kompaniją „NEVS“. Dabar pranešama, kad Kinijos kompanija daro milžiniškas investicijas ir tikisi gerokai sujudinti elektromobilių sektorių.
Elektromobilių įkrovimo įranga
Elektromobilių įkrovimo įranga / Organizatorių nuotr,

„Evergrande“ kompanija yra gerai žinoma ne tik savo šalyje, bet ir yra įsteigusi daug įmonių įvairiose kitose pasaulio šalyse.

Kompanijos finansinės galimybės nuolat auga ir ji vis ieško galimybių, kaip galėtų savo pajamas dar labiau padidinti. Panašu, jog Kinijos kompanija rimtai nusitaikė į elektromobilių sektorių.

„Evargrande“ šių metų pradžioje investavo į „Faraday Future“ bei Švedijos kompaniją „NEVS“. Į kiekvieną kompaniją „Evargrande“ investavo po 2 mlrd. dolerių.

Įsigijusi kontrolinius šių dviejų elektrinių transporto priemonių kompanijų akcijų paketus, „Evargrande“ teigia įsigijusi pagrindines technologijas šiame sektoriuje. Ir dabar ketina imtis sekančio žingsnio – pačių elektrinių transporto priemonių gamybos.

Vietiniai valdžios pareigūnai „Global Times China“ patvirtino, kad „Evergrande siekia investuoti 160 mlrd. juanių (23 mlrd. dolerių aut. past.) į Guangzhou Nansha regioną ir taip pastatyti tris naujas gamyklas.“

Viena iš gamyklų bus pajėgi per metus pagaminti 1 milijoną elektrinių transporto priemonių, o kitos dvi gamyklos užtikrins 500 GWh metines baterijų gamybos apimtis bei bus pagaminta 1 milijonas elektros variklių ir elektroninių valdymo sistemų.

Remiantis Kinijos žiniasklaidos pranešimu, „Evergrande“ planuoja pasinaudoti įsigytų kompanijų – „Shanghai Cenat New Energy“ (baterijų gamintojas), „Koenigsegg“ (super automobilių gamintojas) ir „NEVS“ (elektromobilių gamintojas) – technologijomis.

Dabar dar nėra aišku kada prasidės gamyba, bet pateikti skaičiai yra milžiniški. Palyginimui, „Tesla“ skelbė, kad „Gigafactory 1“ gamykloje pasieks 105 GWh baterijų elementų ir 150 GWh baterijų paketų metinius gamybos pajėgumus, bet per pastaruosius 6-erius metus drauge su „Panasonic“ sugeba pasiekti tik 35 GWh, o „Evergrande“ kalba apie 500 GWh.

Tad jei tai ką sako „Evergrande“ yra tiesa – tai sukels milžinišką žemės drebėjimą elektromobilių sektoriuje. Žinoma, tik laikas parodys kurie iš šių teiginių pavirs realybe, bet skaičiai atima žadą. O ką jūs manote apie Kinijos ambicijas elektromobilių sektoriuje? Galbūt ši šalis taps vienvalde lydere?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis