Kinijos milžinės „Geely“ ir „Baidu“ paskelbė planus kartu kurti elektromobilius

Kinijos automobilių gamintoja „Geely“ pranešė planuojanti kartu su kinų technologijų milžine „Baidu“ įkurti elektrinių automobilių gamybos įmonę, kad galėtų pasidalyti didėjančiomis technologijų plėtros sąnaudomis.
„Geely„ ir „Baidu“
„Geely„ ir „Baidu“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Geely Holding Group“, kuri valdo atskirus elektromobilių prekių ženklus, pirmadienį pranešė, jog bendra su „Baidu.com Inc.“ Įmonė sutelks dėmesį į pažangias ir prie interneto prijungtas transporto priemones.

Pranešime nebuvo pateikta išsamios informacijos apie investicijų dydį ar kada gali pasirodyti pirmieji bendrai sukurti automobiliai.

Viso pasaulio ir Kinijos automobilių gamintojos kuria partnerystes, siekdamos pasidalyti daugiamilijardines išlaidas, kurių reikalauja elektrinių transporto priemonių kūrimas Kinijoje, vyriausybei spaudžiant įvykdyti pardavimo kvotas.

Kinija yra didžiausia pasaulyje technologijų rinka, kuriai tenka apie pusė viso pasaulio pardavimų. Valdančioji komunistų partija išleido milijardus dolerių subsidijoms, siekdama pirmoji įsitvirtinti pramonėje. Iš gamintojų reikalaujama įvykdyti elektrinių transporto priemonių pardavimo kvotas, arba joms gresia baudos, kurios dar nėra paskelbtos.

Privataus kapitalo „Geely“, užsienyje geriausiai žinoma kaip Švedijos „Volvo Cars“ savininkė, yra viena didžiausių Kinijos nepriklausomų automobilių gamintojų.

Jos prekių ženklai apima elektrines transporto priemones „Geely“, „Lynk & Co.“, „Geometry“ ir „Polestar“.

„Geely“ yra didžiausia Malaizijos „Proton“ ir Didžiosios Britanijos „Lotus“ akcininkė.

Tuo tarpu bendrovė „Baidu“ valdo populiariausią Kinijos interneto paieškos variklį ir yra laikoma viena iš pirmaujančių pasaulyje automatizuoto vairavimo technologijų kūrėjų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis