Maksimali NIO EP5 galia – 360 kW. Kartu su 700 Nm sukimo momentu ir keturių varomų ratų sistema leidžia elektromobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 4,3 sekundes. Dar visai neseniai tai buvo superautomobilių pasaulio duomenys, o dabar tai daro kone kasdieniškas elektromobilis.
Žinoma, NIO EP5 pasižymi labai aptakiu siluetu, kuris elektromobilių rinkoje jau yra lengvai atpažįstamas. Pirkėjų garažus EP5 pasieks 2022-ųjų rugsėjį. Tikriausiai autonominio vairavimo sistema NAD bus prieinama tik šiek tiek vėliau.
NIO EP5 salone – įprasta elektromobilių klasika. Minimalizmas ir didelis centrinis ekranas. Nieko labai įdomaus, bet nieko ir žeidžiančio akį. Gamintojas teigia, kad EP5 pasiūlys ir įvairias virtualios bei papildytos realybės funkcijas. Bet tikriausiai reikėtų pakalbėti apie tai, kas straipsniuose apie elektromobilius pabrėžiama labiausiai.
Standartinė EP5 baterijos talpa – 75 kWh, bet bus galima pasirinkti ir 100 ar net 150 kWh baterijas. Būtent pastaroji žada net 1000 km tarp įkrovimų. Serijinės gamybos elektromobilių rinkoje tai būtų rekordas. Bet ar tikrai viskas taip gražu?
NIO pateikti duomenys atspindi kinišką CLTC, o ne vakarietišką WLTP standartą. Jie skiriasi savo matavimo būdais. CLTC yra sukurtas taip, kad geriau atspindėtų vairavimo Kinijoje realybę. Vidutinis greitis matavimo metu skiriasi ženkliai – WLTP jis siekia 46,42 km/val., CLTC – 28,96 km/val. Skiriasi ir maksimalus greitis (131,3 km/val. prieš 114), ir pagreitis (0,53 m/s/s prieš 0,45), ir visi rodikliai blogina WLTP duomenis lyginant su CLTC. Kitaip tariant, pagal CLTC pasiekiamas atstumas WLTP matavimų metu nėra įmanomas.
NIO EP5 pirmiausia pasirodys Kinijoje. Neaišku, kada šis elektromobilis galėtų peržengti gimtosios šalies rinkos ribas. Bet Kinijoje standartinė versija kainuos 51,5 tūkst. dolerių, o tai – patraukli kaina tokio pajėgumo elektromobiliui.