Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kiniško miniveno fiasko per „EuroNCAP“ saugumo testą

Pirmasis kinietiškas automobilis laikė „EuroNCAP“ saugumo testą. Atlaikė, bet toli gražu ne išlaikė.
„EuroNCAP“ testas – „Landwind CV9“
„EuroNCAP“ testas – „Landwind CV9“ / „EuroNCAP“ nuotr.
Temos: 1 „Euro NCAP“

„Lanwind CV9“ vidutinio dydžio minivenas po kelių standartinių procedūrų imituojančių avarijas, buvo įvertintas kukliomis dvejomis žvaigždutėmis.

Tai galime pavadinti progresu. Dar 2005 metais panašiame ADAC surengtame teste tos pačios „Landwind“ pagamintas X6 visureigis žvaigždučių nepelnė. Tuomet ekspertai nustatė, kad važiuojant 60 km/h greičiu ir pakliuvus į avariją, vairuotojas neturi jokių šansų išgyventi. Automobilyje sumontuotas oro pagalves ekspertai įvertino kaip bevertes.

„EuroNCAP“ ekspertas daktaras Michaelis van Ratingenas pažymėjo, kad progresas jaučiamas. „Pastebime, kad Kinijoje ir Indijoje pagaminti automobiliai saugumo srityje rodo progresą. Spėju, kad po penkių metų jie bus lygiaverčiai konkurentai kitiems rinkos žaidėjams“, – pridūrė daktaras Ratingenas.

Beje, tikrą staigmeną paskutiniuose bandymuose pateikė „Jaguar“. Jų prabangus sedanas XF surinko vos keturias žvaigždutes. Pagrindiniai jo konkurentai „Mercedes–Benz E“ ir BMW 5 anksčiau užsitikrino tvirtas penkias žvaigždutes.

„Testo rezultatai yra labai rimti. Mes pasinaudosime visais NCAP patarimais ir automobilį modifikuosime“, – suskubo nuraminti „Jaguar“ atstovas spaudai.

VIDEO: Euro NCAP | Landwind CV9 | 2010 | Crash test

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos