„Lanwind CV9“ vidutinio dydžio minivenas po kelių standartinių procedūrų imituojančių avarijas, buvo įvertintas kukliomis dvejomis žvaigždutėmis.
Tai galime pavadinti progresu. Dar 2005 metais panašiame ADAC surengtame teste tos pačios „Landwind“ pagamintas X6 visureigis žvaigždučių nepelnė. Tuomet ekspertai nustatė, kad važiuojant 60 km/h greičiu ir pakliuvus į avariją, vairuotojas neturi jokių šansų išgyventi. Automobilyje sumontuotas oro pagalves ekspertai įvertino kaip bevertes.
„EuroNCAP“ ekspertas daktaras Michaelis van Ratingenas pažymėjo, kad progresas jaučiamas. „Pastebime, kad Kinijoje ir Indijoje pagaminti automobiliai saugumo srityje rodo progresą. Spėju, kad po penkių metų jie bus lygiaverčiai konkurentai kitiems rinkos žaidėjams“, – pridūrė daktaras Ratingenas.
Beje, tikrą staigmeną paskutiniuose bandymuose pateikė „Jaguar“. Jų prabangus sedanas XF surinko vos keturias žvaigždutes. Pagrindiniai jo konkurentai „Mercedes–Benz E“ ir BMW 5 anksčiau užsitikrino tvirtas penkias žvaigždutes.
„Testo rezultatai yra labai rimti. Mes pasinaudosime visais NCAP patarimais ir automobilį modifikuosime“, – suskubo nuraminti „Jaguar“ atstovas spaudai.