Bavarijos automobilių gamintojas tokį savo žingsnį „Facebook“ paaiškino labai paprastai.
„Mes gyvename įvairovės pasaulyje. Mes tikime atvira kultūra, kurioje nelieka vietos privilegijoms ir diskriminacijai dėl kilmės, odos spalvos, tautybės, lyties, religijos, neįgalumo ar amžiaus“, – sakoma gamintojo publikacijoje.
Toks sprendimas liepą priimtas dėl to, kad šis mėnuo dedikuojamas gėjų ir lesbiečių teisėms (Gay and Lesbian Pride Month). Tokia tradicija susiformavo JAV po to, kai 1969 m. Niujorke kilo susirėmimai tarp seksualinių mažumų ir policijos.
Logotipus keitė ir kiti gamintojai – dėl viruso
Primename, kad kovo mėnesį socialiniuose tinkluose į aktualijas gyvai reagavo bei savo logotipus stilizavo daugelis Vokietijos automobilių gamintojų. Kviesdami laikytis saviizoliacijos, labiausiai pasistengė „Audi“ ir „Volkswagen“.
Tačiau ir kitų gamintojų stilizuoti logotipai kvietė saugotis COVID-19.