Kodėl BMW savo logotipą nudažė vaivorykštės spalvomis?

BMW nusprendė perdažyti savo logotipą, naudojamą socialiniuose tinkluose, rašo „The Times Hub“. Vaivorykštės spalvų fone esantis logotipas bus matomas visą liepos mėnesį.
106203541_10158971603712269_5501285201340484603_n
106203541_10158971603712269_5501285201340484603_n / BMW iliustr.

Bavarijos automobilių gamintojas tokį savo žingsnį „Facebook“ paaiškino labai paprastai.

„Mes gyvename įvairovės pasaulyje. Mes tikime atvira kultūra, kurioje nelieka vietos privilegijoms ir diskriminacijai dėl kilmės, odos spalvos, tautybės, lyties, religijos, neįgalumo ar amžiaus“, – sakoma gamintojo publikacijoje.

Toks sprendimas liepą priimtas dėl to, kad šis mėnuo dedikuojamas gėjų ir lesbiečių teisėms (Gay and Lesbian Pride Month). Tokia tradicija susiformavo JAV po to, kai 1969 m. Niujorke kilo susirėmimai tarp seksualinių mažumų ir policijos.

Logotipus keitė ir kiti gamintojai – dėl viruso

Primename, kad kovo mėnesį socialiniuose tinkluose į aktualijas gyvai reagavo bei savo logotipus stilizavo daugelis Vokietijos automobilių gamintojų. Kviesdami laikytis saviizoliacijos, labiausiai pasistengė „Audi“ ir „Volkswagen“.

Tačiau ir kitų gamintojų stilizuoti logotipai kvietė saugotis COVID-19.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis